Gå til innhold

Si hallo til Spotify Apps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en god Apps, evt program til å booste bassen på spotify på en Android mobil(samsung galaxy s), har enda ikke funnet noe som fungerer...

DSP-manager (krever root) da får du både Equalizer og egen justerbar bassbost funksjon som fungerer på alle musikkapplikasjoner.

Lenke til kommentar

CD > Spotify

 

Spotify er så mye mer anvendelig enn CD....

 

Skulle ønske de lagde en iPad versjon snart =/

 

Bare å konvertere til mp3 det og bruke som man vil ;)

 

Fortsatt styr med å legge inn på pc også over på enheten man vil bruke. Jeg hadde samme holdning som deg før, men så gikk jeg lei og prøvde Spotify. Har ikke angret ett sekund.

 

Smaken er som baken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sameksistens er ordet. Å betale er verdt det bare for å slippe å holde styr på både fysisk og digitalt musikkbibliotek om man bare skal bla frem noe raskt.

 

For øvrig virker det som en god ide, men jeg håper de fokuserer på det som faktisk trekker og holder på betalende kunder - musikkutvalg og (god) støtte for forskjellige enheter. En ren Spotify-Last.fm-sammensmeltning hadde kanskje vært foretrukket, men-men.

 

(...)

Skulle ønske de lagde en iPad versjon snart =/

 

For ikke å snakke om å fikse feilene som er på Android 3.x. Jevnt over håpløst, erfarer selv at S60-versjonen er bedre i bruk enn Spotify på 3.x, selv over mobilnett kontra WLAN.

Lenke til kommentar

Trodde Spotify mistet flere og flere utgivere?

Er dette et slags nødskrik?

 

Jo, det blir borte mer og mer musikk ifra biblioteket deres.

Og hva som er igjen, blir oftere og oftere sperret for land utenfor f.eks usa.

 

Så om de ikke snart får fiksa dette problemet, og får i havn igjen avtaler som gir oss musikken vi ønsker, mister de snart mye kunder, inkl meg.

 

Jeg ser på å sette opp en stream løsning ifra min egen hjemmeserver, med sync til telefon m.m., da mye av musikken jeg hadde i spotify nå er fjernet, og jeg må lage rips av de i stedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde Spotify mistet flere og flere utgivere?

Er dette et slags nødskrik?

 

Jo, det blir borte mer og mer musikk ifra biblioteket deres.

Og hva som er igjen, blir oftere og oftere sperret for land utenfor f.eks usa.

 

Så om de ikke snart får fiksa dette problemet, og får i havn igjen avtaler som gir oss musikken vi ønsker, mister de snart mye kunder, inkl meg.

 

Er det noen eksempler på dette? Jeg har ikke merket mye til det med den musikken jeg hører på, men enkelte sanger har da forsvunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...