Gå til innhold

Nvidia slipper 560-versting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et bra kort som gir mye ytelse for pengene. Den brede minnebussen gjør også at kortet har mer minne, som kan være greit ved høy oppløsning i kombinasjon med AA og AF, men så finnes GTX 560 Ti (gamle) med 2 GB også da.

 

Uansett så er dette et smart trekk fra nVidia for å få utnyttet godt kapable brikker som ellers ville blitt kastet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stiller meg spørrende til prisen... Et vanlig GTX560ti går for rundt 1500 i dag, samtidig som GTX570 er farlig nær 2200ish.

 

Dette kortet yter noe bedre en vanlige GTX560 ti ja, men den er bruker nesten like mye strøm og avgir like mye varme/støy som et ellers vanlig GTX570. Eneste de slår i borde med her er 3veis-SLI og litt mer ytelse, men ikke nok men ikke nok til å forsvare prisen.

Lenke til kommentar

Noen krampetrekning er dette ikke, det er fornuftig forretningsvirksomhet, og det forundrer meg hvorfor nVidia ikke har gjort det tidligere. Og så gir dette ekstra oppmerksomhet i media, spesielt siden dette er en "begrenset" utgave, og denne markedsføringseffekten er vel kanskje grunnen til at nVidia har ventet.

 

Prisene vil nok som vanlig gå noe ned etter lansering.

Lenke til kommentar
GeForce GTX 560

GeForce GTX 560 Ti

GeForce GTX 560 Ti with 448 Cores (WMC/WLC)

"Huff'a" meg for noen navn.

 

Får vi se følgende kort utover 2012 tro?

Geforce GTX 550 Ti (finnes allerede)

Geforce GTX 570 Ti

Geforce GTX 580 Ti

Geforce GTX 590 Ti

Geforce GTX 550 Ti WMC

Geforce GTX 570 Ti WMC

Geforce GTX 580 Ti WMC

Geforce GTX 590 Ti WMC

 

Forretningsmessig kunne det jo kanskje vært lurt?

 

:hmm:

Tja...

:rofl:

 

Hvor ble det av xx5 navnene de har benyttet seg av, har de glemt de i en skuff? Kanskje xx5 får suffixen WEMC (With Even More Cores).

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...