Gå til innhold

Kodeglipp bekrefter trolig ny iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig infoen her, at det kommer en ny iphone og en ny ipad, er det strengt tatt noe det noensinne har vært tvil om?

 

AtW

 

Akkurat det jeg tenkte og.

Var ikke slik at hele teknologi-verden tenkte at det ikke skulle komme nye versjoner.

 

Har fra hemmelige kilder at det kommer en ipad 4 og iphone 6 om noen år . Hysj hysj, vil ikke røpe den topphemmelige kilden min.

Lenke til kommentar

Slutt å sutre da.. Det her er god info! Sist gang ble vi jo helt lurt av ryktene som sa at iphone 5 og 4s (en billig versjon) skulle komme! Nå er vi mer sikre på at det KOMMER en iphone 5, og ikke en iphone 4GS (eller no) til neste gang!

 

Det kan skje det samme med ipad.. Det har gått rykter om ipad 3, men kanskje til sommer'n så får vi en ipad 2S istedet! Men med denne infoen, så er vi mer sikre på at det kommer en ipad 3! ;)

Lenke til kommentar

Jeg også har vanskelig for å se nyhetsfaktoren her. Dette er jo bare stating the obvious.

ALLE vet jo at det kommer en ny iPhone og iPad. Spørsmålet er jo snarere når de kommer.

 

Hadde de funnet referanser til ukjente produkter hadde det vært noe annet, men en ny versjon av iPhone og iPad? Not so much...

Lenke til kommentar

Hvorfor så mange negative kommentarer? Vær glad for at Amobil gidder å holde Dere i aktivitet. Ny iPhone er uansett en jækla viktig begivenhet for ganske så mange nerder. Mange kan leve godt med drømmene sine nå. iPhone er også det som skaper størst interesse blandt folk som forstår seg på teknikk. Ingen har skapt flere nyvinninger enn nettopp Eplefirmaet. Vi driter i nye Samsung, de kommer hver uke. Ny iPhone er en sensasjon!

Lenke til kommentar

Programmerere fant referanser til iPad 3 og iPhone 5 i siste versjon av iOS.

 

<a href="http://www.mobilen.no/artikler/kodeglipp_bekrefter_trolig_ny_iphone/104316" title="Kodeglipp bekrefter trolig ny iPhone">Kodeglipp bekrefter trolig ny iPhone</a>

 

Grattis med atter en propagandaartikkel for Apple. Og storoppslag på Nettavisen attpåtil (for andre gang på kort tid på samme ryktene). Snakk om nyttige idioter... Ja, jeg bruker store ord, men det er rett og slett fordi jeg mener denne slags artikler er totalt meningsløst og ikke tjener annet enn å hausse opp Apple (som naturligvis gnir seg i hendene over gratis PR).

 

Ingen som evner å se tilbake et par år og de rykte-oppslag som var i forbindelse med "kodeglipp" for oppgradering av ipad eller iphone eller hva det var? Samme med iphone som "tilfeldigvis" var mistet på en bar i California for få måneder siden. Samme dritten som "hendte" og ble nyhetsartikkel i forkant av forrige iphone-release. Tilfeldig? Neppe. Og media biter naturligvis på Apple-agnet.

 

Men så til artikkelen: en mobil som heter iphone 5 og en tablet som heter ipad 3. Jøss! Hvilken revolusjon! Specs i himmelklassen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...