hypobyte skrev 3. desember 2011 - 11:32:
Takk for svar. Jeg har og en følelse at problemet ikke er så ille, og forhåpentligvis kan det rettes i firmware, men noen av eksemplene fra dpreview.com er ganske groteske. Kult om du kan prøve litt med blits eller sollys og se hva resultatet blir!
Problemet var ikke så ille at jeg engang satt av noen minutter for å søke på nettet etter en forklaring på hva disse " prikkene" var. Men det er jo klart at det ekisterer, selv om det er i svært liten grad. Skal få tatt noen bilder i dag såfort solen titter frem, og når solen går ned kan det bli gøy å se hvordan den takler alskens reklameskilt og lykter
Trondster skrev 3. desember 2011 - 11:47:
Minner meg litt om hysteriet med "svarte prikker" for 5DmkII - et tidvist enormt volum på forumet fra både hylekor og troll.
Godt poeng Trondster! Hysteri ovenfor en så liten bagatell som dette blir rett og slett for dumt. Noe må vel også troll bruke tiden sin på. Dette "problemet" er vel blåst opp av noen som absolutt må finne noe å trekke for. De er det mange av, og dukker frem hver eneste gang et kamera de gjerne skulle hatt har en ørliten feil. Sjalusi?
Dette innlegget har blitt redigert av FredrikV.: 3. desember 2011 - 13:59