Gå til innhold

WAZE - Community på veien!


  

17 stemmer

  1. 1. Waze: Terningkast 1-6

    • Forlengst tatt i bruk og dette er dritkult
      5
    • Oi, dette jammen et nytt råkult program
      2
    • Oi, er det ingen andre som benytter dette?
      1
    • Oi, dette virket uferdig
      5
    • Kjører aldri bil
      3
    • Ser ingen nytte for dette i min bil
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Dette er et fantastisk konsept.

Jeg har selv gjort et par kartendringer som har blitt oppdatert i kartene :)

 

Både der foreldrene mine bor, og i grenlandsområdet har jeg gjort dette, egentlig ganske kult.

 

Ulempen med programmer som Waze er at de krever et stort antall brukere for å faktisk oppnå god nok nytteverdi til at folk flest vil bruke det..

Lenke til kommentar

Noen som bor i Fana / Nestunområdet / Bønes? Her trengs det å rulle ut nye veier på kartet. Må gjøres på the hard way. (DVS: Ut og kjøre. ) Bing-overlay kartet er for skyet til direkte oppdatering. Bruk veivals-knappen i Waze!

[/url]

Bing er dessverre ubrukelig til å tegne kart over selv om det ikke er skyer på bildene. Den enkleste måten å se det på er f.eks å zoome inn på E16 gjennom Stanghelle og se hvor alle gps-pointene er på kartet. Noen har dessverre stolt blindt på bling og tegnet veien etter kartet.

 

Et annet sted man kan se hvor dårlig bing-kartet er i grimesvingene. Der har noen heldigvis valset vei som følger gps-pointene.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jepp er viktig å følge med på gps-skyene. Her jeg bor er bing nokså bra. Men er det gps-sky, så følger jeg det.

Hei! Bruker dere dette enda? 

 

Jeg kjører elbil, kan man legge inn muligheter for lading og slikt i dette programmet? Hvordan er aktiviteten i norge? 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...