Gå til innhold

EA vil holde Battlefield 3-løfte (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsentrere seg først om å fikse mics, lag og bugs ...

Tenkte jeg skulle holde truten ang BF3 for en stund nå,men jeg greide ikke la være når jeg så kommentaren din.Du har nemlig ganske så rett!

La oss oppsummere:Man kjøper BF3,for så å oppdage at dette er fullt av bugs/feil/kræsjer osv,men pytt pytt!Du får jo BF 1943 som kompensasjon.

Slikt kalles å "holde kunden varm" på fagspråket,dvs late som om kunden får noe fordi man sliter noe innmari med å levere det opprinnelige produktet.

Lenke til kommentar

Bleh blah blæh, Klag klag, dette er forumets hovedmål for seere , Synd at ingen faktisk skjønner at de gjorde en feil nå vil de rette dette, Jeg er så glad et action spill som BF 3 kom ut .

 

Thanks Dice og takk EA for at dere gir remastered Battlefield spill ut gratis til de som spiller PS3.

 

Takk for at dere gjør PS3 litt mere ekslusivt som den burde vere :)

 

Spiller på både PC og PS3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...