Gå til innhold

Snart kan du lese SMS på kontaktlinsene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linser kan skape diverse problemer ved mye bruk så jeg skjønner bekymringen, men på den andre siden så er det jo bare å redusere bruken når man merker at linsene har sittet på for lenge, samt planlegge minst 6 linsefrie timer i døgnet. Dette er problemer linsebrukere takler bra så jeg ser ikke noen grunn til at det ikke skulle gå bra med denne også.

 

Uansett, saken er utformet som RFID og batteriet er ikke trådløst. Det er overføringen mellom batteriet og linsa som er trådløs (induktiv).

 

Kanskje norske thin film electronics kan løse noe av problemene når/hvis det blir noe reelt av det.

 

Men hvordan får de fokusavstanden til å bli nogen lunde ok?

Lenke til kommentar

Men - hva når du leser teksten? Du flytter øyet, som flytter på linsen, og resultatet blir at du ser på akkurat det samme punktet hele tiden. Eller?

 

Ja, lurte litt på det samme, i tillegg er det jo sånn at ting som er på akkurat samme sted i synsfeltet faktisk ganske raskt forsvinner fra synet vårt. Men sånne ting er jo kult på generell basis, gleder meg til man kan skifte ut hele høyet med en oppgradert modell :)

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...