Gå til innhold

Test: HTC Titan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet denne på Elkjøp og må si at hastigheten og flyten i WP7 var helt fantastisk :)

 

Synd med så til de grader kjedelig design. Får overhodet ingen "må ha"-følelse. OS-et er ikke viktig da alle stort sett bare bruker en mobil til å ringe eller sende sms med. Det viktigste med en mobil er utseendet. Her burde det vært glinsende stål eller hvit emalje. F.eks sånn som Nokia gjør.

 

Syns den var lekker jeg i virkeligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Testet denne på Elkjøp og må si at hastigheten og flyten i WP7 var helt fantastisk :)

Synd med så til de grader kjedelig design. Får overhodet ingen "må ha"-følelse. OS-et er ikke viktig da alle stort sett bare bruker en mobil til å ringe eller sende sms med. Det viktigste med en mobil er utseendet. Her burde det vært glinsende stål eller hvit emalje. F.eks sånn som Nokia gjør.
Syns den var lekker jeg i virkeligheten.

 

Du vet at det blir din personlige mening. Faktum er at designet er kjedelig og kliss likt det meste av dagens mobiler. Derfor tror jeg nok ikke at du egentlig mener den er lekker.

Lenke til kommentar
AMOLED-skjermer har imidlertid den fordelen med at svartfargen ikke trekker strøm fra batteriet. SLCD-skjermen i HTC Titan bakbelyser hele skjermen, slik at den bruker mer strøm enn AMOLED-skjermene i for eksempel Samsung Galaxy S II eller kommende Samsung Galaxy Nexus.

Dette er jo bare en side av saken. I motsatt tilfelle, ved hvit skjerm som f.eks. nettsider, dokumenter og lignende, bruker AMOLED mer strøm enn (S)LCD.

 

--

 

Hm. Jeg må si denne mobilen frister. Rettere sagt, WP7 frister enormt, og Nokia har ikke kommet på markedet enda. Bare synd denne har det samme kjipe designet som alle andre HTC-mobiler. Hadde den hatt Lumia 800/N9-designet hadde jeg kjøpt den på flekken. Det er litt kjipt å bruke nesten 5000 kr på en telefon jeg ikke liker utseendet på, selv om det ikke er det viktigste kriteriet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mener du 8/10, 9/10 og 10/10 alle tilsvarer terningkast 6? Da kunne jeg tenkt meg å se hvor langt ned en terningkast 4 hadde gått.

 

La oss se på den som engadget brukte før med definisjoner:

 

10 - A perfect product 6(Terningskast)

9 - Nearly perfect, but... 6/5

8 - Great product with few flaws 5

7 - Solid product with some minor issues 5/4

6 - Decent, but not as good as it could be 4

5 - Fair; not great, but not horrible 4/3

4 - Okay, but we can't recommend it 3

3 - Very few redeeming qualities 2

2 - Almost no redeeming qualities 2/1

1 - Pure crap 1

Endret av Open-Source
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mener du 8/10, 9/10 og 10/10 alle tilsvarer terningkast 6? Da kunne jeg tenkt meg å se hvor langt ned en terningkast 4 hadde gått.

 

La oss se på den som engadget brukte før med definisjoner:

 

10 - A perfect product 6(Terningskast)

9 - Nearly perfect, but... 6/5

8 - Great product with few flaws 5

7 - Solid product with some minor issues 5/4

6 - Decent, but not as good as it could be 4

5 - Fair; not great, but not horrible 4/3

4 - Okay, but we can't recommend it 3

3 - Very few redeeming qualities 2

2 - Almost no redeeming qualities 2/1

1 - Pure crap 1

 

Hvordan gir man terningkast 6/5? Det er enten eller. De bruker heltall.

Lenke til kommentar

 

Hm. Jeg må si denne mobilen frister. Rettere sagt, WP7 frister enormt, og Nokia har ikke kommet på markedet enda. Bare synd denne har det samme kjipe designet som alle andre HTC-mobiler. Hadde den hatt Lumia 800/N9-designet hadde jeg kjøpt den på flekken. Det er litt kjipt å bruke nesten 5000 kr på en telefon jeg ikke liker utseendet på, selv om det ikke er det viktigste kriteriet.

 

Nokia er da vel på banen? https://prisguiden.no/produkt/nokia-lumia-800-152292

Men før du avskriver denne, så ville jeg dratt i butikken for å se den i virkeligheten(hvis du da ikke allerede har gjort det), da jeg personlig har fått meg en positiv overraskelse når jeg så telefoner i virkeligheten kontra på bilder.

Til testen, så er det jo litt rart at ikke Sensation XE blir anbefalt som et alternativ, når man anbefaler Galaxy S2.

Lenke til kommentar

Testet denne på Elkjøp og må si at hastigheten og flyten i WP7 var helt fantastisk :)

Synd med så til de grader kjedelig design. Får overhodet ingen "må ha"-følelse. OS-et er ikke viktig da alle stort sett bare bruker en mobil til å ringe eller sende sms med. Det viktigste med en mobil er utseendet. Her burde det vært glinsende stål eller hvit emalje. F.eks sånn som Nokia gjør.
Syns den var lekker jeg i virkeligheten.

 

Du vet at det blir din personlige mening. Faktum er at designet er kjedelig og kliss likt det meste av dagens mobiler. Derfor tror jeg nok ikke at du egentlig mener den er lekker.

 

Du vet at det innlegget er en enorm selvmotsigelse ikke sant?

 

Hans mening er ubetydelig, mens din skal overstyre hans?

Endret av hvakrg
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Du vet at det blir din personlige mening. Faktum er at designet er kjedelig og kliss likt det meste av dagens mobiler. Derfor tror jeg nok ikke at du egentlig mener den er lekker.

 

Jaha? Så når jeg sier det, så er det min personlige mening (som det jo er), men når du sier det, så er det faktum?

 

Bare så du er klar over det, så stod denne mobilen linet opp sammen med ca 20 andre i butikken og min umiddelbare reaksjon var "Dævven, det var en tøff mobil. Lurer på hvilken det er."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...