Gå til innhold

Xbox Live får en overhaling (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske de ville gjøre det enklere og kjappere å logge inn med en live-konto på en annen xbox, men det gjør de kanskje sammen med sky-tjenesten? Noen som vet?

 

Under/etter E3 i år kom følgende informasjon ut :)

 

"Here at Xbox LIVE we listen to your feedback. We are making it easier for you to sign into your Xbox LIVE account from any console at any time to access your game saves and full profile, including items such as Microsoft Points to make purchases, Achievements and friends. Cloud storage will allow you to enjoy the same great Xbox LIVE gaming experience even when you’re not in your own living room by giving you the option to store your “game saves” securely in the Xbox LIVE cloud instead of on a portable memory unit or your console’s hard drive. Gone are the days of “gamertag recovery.” Now all you need to do is sign in, no matter where you are!"

Lenke til kommentar

Blir bra dette :thumbup: sony må virkelig oppdatere sitt system nå for å henge med i svingene

Synes den menyen Sony har er vel så bra lagd som den kommende til MS er, liker bedre slike menyer oppe på skjermen enn slik det er nå, en haug med reklame for Twitter og Bribebook.

 

Men husk på PS3 kan man laste ned egne ikoner som gjør det mer attraktivt, dynamiske temaer som beveger seg i bakgrunnen (disse finnes nok ikke på 360, og noen må man betale for), dette kan man ikke laste ned på X360

 

Jeg betaler 15kr for et dynamisk tema på PS3, men betaler ikke for en stillestående tema som er på X360.

Forslag til et bra dynamisk tema for X360, man ser biler i Forza 4 kjørende bak ikonene dine, mye råere!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

I starten like jeg ikke spesielt den nye layouten men nå som jeg har brukt den noen dager må jeg si jeg liker den mer å mer. Meget enkelt å navigere med Kinect også nå.

 

Jeg liker sosiale medier veldig og bruker det daglig, så jeg ser frem til å få funksjon som å vise achievments via facebook slik en har kunne gjort med PS3 en stund nå. Samt det å legge ut becons på facebook for å avtale spille tider osv er en meget fin funksjon.

 

Cloud funksjonen blir også meget velkomment :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...