Gå til innhold

Anmeldelse: Sonic Generations (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Sonic 1 og 2 på Sega MegaDrive var de aller beste, spilte de to spillene ihjel en periode.

 

Så hadde jeg en lang pause fra Sonic , inntil år 1999-2000 når en av 20 kompiser fikk seg en Japansk importert Dreamcast, jeg likte Sonic Adventures 1 utrolig godt.

 

Så noen år etterpå investerte jeg i en Gamecube ( ja , tenk en gamecube ! mens alle andre hadde PS2, det var totalt uhørt som 17-18 åring )

 

Der ble jeg og 2-3 andre kompiser hektet på Sonic Adventure 2 : Battle . Jeg vil si dette spillet er et av de beste flerspiller spillene som kom ut til Gamecube. UTROLIG konkuranseskapende og avhengighetsskapende :)

 

Sonic <3

Lenke til kommentar

Jeg likte demoen, så jeg kommer nok til å gå til innkjøp av Generations etter hvert. Det er det lave antallet med verdener som får meg til å rynke litt på nesen. At de regnet Sonic 3 og Sonic & Knuckles som et spill er ikke noe annet enn skuffende. Får håpe det kommer noe DLC til spillet(Ice Cap Zone vær så snill).

Lenke til kommentar

Alright :thumbup: så lenge siden huska ikke helt. Har altid :dribble: ville ha lyst til å prøvd sonic cd på mega cd fikk desverre aldri tak i spillet når jeg eide en mega cd 1 og en multi mega (portabel megadrive og mega cd) back in the day, men hører at det kommer på live arcade og psn :love: musikken skal vist være fantastiskt.

Lenke til kommentar

6/10 er strengt. Jeg fant ikke 3D delen så irriterende som anmelderen. Litt av cluet er at man ikke får med seg alt på første, andre eller tredje forsøk, men hvis man setter seg ned og lærer seg de forskjellige brettene så finner man mange alternative ruter og muligheter, som sant nok kan virke ganske kaotisk første gang man går gjennom. Det samme gjelder 2D, man kan ikke regne med å få med seg alt på første forsøk.

Lenke til kommentar

virker ikke med eneren.har prøvd.

funker med sonic 2 og 3

 

Går med nummer 1 og, men for å kome forbi startskjermen må du ha ein kode (som eg ikkje hugser no), og det du får er berre ei endelaus rekkje med grisevanskelege bonusbrett (av "3d-sorten" der du skulle plukke opp kular i Sonic 3/& Knuckles).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...