Gå til innhold

Norges kommunistiske parti anno 2011 = Høyre


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Kommunen står sentralt under kommunismen.

 

Gjettelek til alle beøkende og medlemmer:

 

Hvorfor fremstår Høyre i 2011 som Norges kommunistiske parti?

 

Dokumentasjon:

 

Kommunene sitter igjen med svarteper

 

De rød-grønne legger opp til et stramt budsjett for kommunene. En viktig forutsetning for et stramt budsjett, er at kommunene får økte muligheter til å disponere egne midler. Det skjer ikke, derfor sitter kommunene igjen med svarteper når regjeringen deler ut kortene i statsbudsjettet.

 

Kilde: http://www.hoyre.no/www/aktuelt/nyheter_fra_hoyre/Kommunene+sitter+igjen+med+svarteper.d25-TxljOYY.ips

 

Generelt nettsøk:

 

høyre mer makt til kommunene

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Kommune systemet er faktisk inspirert av kommunismen.

 

Vet du hvem som innførte postgiro systemet og hvem som innførte barnetrygden i Norge?

 

Men min gjettelek

 

Gjettelek til alle beøkende og medlemmer:

 

Hvor fremstår Høyre i 2011 som Norges kommunistiske parti?

 

tok du deg ikke tid til å svare på?

Lenke til kommentar

Kommune systemet er faktisk inspirert av kommunismen.

 

Vet du hvem som innførte postgiro systemet og hvem som innførte barnetrygden i Norge?

 

Men min gjettelek

 

Gjettelek til alle beøkende og medlemmer:

 

Hvor fremstår Høyre i 2011 som Norges kommunistiske parti?

 

tok du deg ikke tid til å svare på?

Var det ikke Quisling som innførte barnetrygden?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Var det ikke Quisling som innførte barnetrygden?

Så vidt jeg vet er det riktig. Tyskerne og nazistene innførte også postgirosystemet.

 

Noen her vet tydeligvis lite om folkekommuner og kommunisme. Høyre vil nå gi mer makt til folkekommunene. For de er vel av folket ? :innocent: (ikke avfolket :nei: )

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sett i gang. Jeg kan litt om dette, da jeg fikk Maos lille Røde av ei Oslodame på Chateau Neuf i studietiden. Men jeg har lest mer av Ibsen enn av Mao.

 

Siden troll er nevnt i tråden, så kan jeg minne om følgende:

 

Ibsen:

 

Å dikte er krig med trolle

i hjertet og hjernens hvelv.

Å dikte det er å holde

dommedag over seg selv.

 

Gardborg skrev også om troll.

 

Alt av ånd vil opp og fram. Alt av troll vil trygt sitja.

 

Så Høyre sitter nok med SvartePer og bestemmer ganske mye i folkekommunene til neste kommunevalg :cool:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Sett i gang. Jeg kan litt om dette, da jeg fikk Maos lille Røde av ei Oslodame på Chateau Neuf i studietiden. Men jeg har lest mer av Ibsen enn av Mao.

 

 

Du kan ikke mye om dette, men det er mulig du kan noe om Ibsen.

 

Jeg vil ikke forsvare høyre på noen måte.

Men det partiet som ble startet som et kommunistisk part, som fremdeles er et kommunistisk parti, men som også alltid har vært god til å kamuflere sine virkelig blodrøde farger inntil det nå er for sent og som derfor nå toner flagg og fremstår som et kommunistisk parti, det er ikke høyre, men det partiet vi kaller "arbeiderpartiet"

Ap har nå gjort så stor skade at det er ikke mulig for noen menneskelige politikere å rette opp den skaden ap har gjort, og forøvrig så kontrollerer ap også høyre.

 

Så når du nå lager denne tråden så har du en skjult agenda, for du vet selvfølgelig at påstanden om at høyre et et kommunistisk parti faller på sin egen urimelighet.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke forsvare høyre på noen måte.

Men det partiet som ble startet som et kommunistisk part, som fremdeles er et kommunistisk parti, men som også alltid har vært god til å kamuflere sine virkelig blodrøde farger inntil det nå er for sent og som derfor nå toner flagg og fremstår som et kommunistisk parti, det er ikke høyre, men det partiet vi kaller "arbeiderpartiet"

Ap har nå gjort så stor skade at det er ikke mulig for noen menneskelige politikere å rette opp den skaden ap har gjort, og forøvrig så kontrollerer ap også høyre.

 

Så når du nå lager denne tråden så har du en skjult agenda, for du vet selvfølgelig at påstanden om at høyre et et kommunistisk parti faller på sin egen rimelighet.

 

Du kan ikke mye om dette, men det er mulig du er en satan til å lage pannekaker. Pannekakene blir forresten ganske gode om man bytter ut litt av melet med litt havregryn og slenger oppit bittelittegrann finhakka fersk chili. Nam.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Men det partiet som ble startet som et kommunistisk par :cool: t, som fremdeles er et kommunistisk parti, men som også alltid har vært god til å kamuflere sine virkelig blodrøde farger inntil det nå er for sent :roll: og som derfor nå toner flagg og fremstår som et kommunistisk parti, det er ikke høyre, men det partiet vi kaller "arbeiderpartiet" :innocent:

Ap har nå gjort så stor skade at det er ikke mulig for noen menneskelige politikere å rette opp den skaden ap har gjort, og forøvrig så kontrollerer ap også høyre.

Så når du nå lager denne tråden så har du en skjult agenda, for du vet selvfølgelig at påstanden om at høyre et et kommunistisk parti faller på sin egen rimelighet.

Prøver du å være morsom? Skjult agenda når jeg påpeker at Høyre har en skjult agenda.

 

Hvorfor tror du de nå er så opptatt av kommunenes økonomi?

 

Er du ikke i stand til å svare, kan jeg eller andre sikkert svare for deg,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det dreier seg om økonomiske midler. Selv om Ap og Høyre var kommunevalgets vinnere, ble i realiteten Ap en taper, da de tapte mange ordførere (var det ikke over 50?) til tross for at de gikk frem med 3 prosent. Høyre fikk mange nye.

 

Og så vil Høyre selvsagt ha penger direkte fra staten, så de kan redusere eller fjerne eiendomsskatten i mange kommuner. De ønsker naturling nok å gå utenom kravet om å utnytte kommunens inntektspotensiale før de kan oppnå skjønnsmidler.

 

Med andre ord en naturlig åpenbar agenda.

 

Mer Ibsen : Gå utenom sa bøygen.

 

Snart melder vel også SvartePer Sandberg seg inn i Høyre.

Lenke til kommentar

Høyre er nok med på dette,men det er ap som er et kommunistisk parti, og det er ap som nå bruker falsk flagg aksjonene fra 22 juli som unnskyldning for å innføre et kontroll og overvåkingssamfunn som til forveksling kan ligne på DDR.

Nå får Norge et "beredskapsdepartement" etter modell fra DDR

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Stasi

Og den regjeringen som har foreslått det er ledet av ap og ikke høyre, og selv om høyre støtter dette fordi de er kontrollert av ap. Så er det ap som fortjener betegnelsen "kommunistisk parti"

 

http://www.politikkavisen.no/www__Dyoutube__Dcom/_112012-Norge-blir-Det-nye-DDR-Beredskapsdepartemen.php

 

http://www.byggaktuelt.no/article/styrker-departementets-ansvar-beredskapen

 

Og ap har nå antakelig allerede har startet kartlegging av "statens fiender" Dvs alle som kritiserer regjeringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Høyre er nok med på dette,men det er ap som er et kommunistisk parti, og det er ap som nå bruker falsk flagg aksjonene fra 22 juli som unnskyldning for å innføre et kontroll og overvåkingssamfunn som til forveksling kan ligne på DDR.

Arbeiderpartiet har vært altfor tafatte med høyrekreftene etter 22.07.2011. Man trenger noen ordentlige kommunister her inne, men dem er det desverre ingen igjen av som motvekt mot det stadig mer mørkeblå, brune og kanksje svarte norden. Jfr. Sverigedemokratene. Nå når FrP er i ferd med å gå i oppløsning forventer jeg meg avskalling til begge sider. Så det overrasker ikke meg om vi får noe lignende i Norge. FrP er moderate i forhold til Sverigedemokratene, mane av dem tidligere nynazister. Jeg ser liten eller ingen fare for kommunisme i Norge i øyeblikket. Jeg ser en fare for ekstreme ytterligående partier.

 

Nå får Norge et "beredskapsdepartement" etter modell fra DDR

Kunne du tenkt deg å jobbe der?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Arbeiderpartiet har vært altfor tafatte med høyrekreftene etter 22.07.2011.

Jeg ser liten eller ingen fare for kommunisme i Norge i øyeblikket.

 

 

Å skylde på de såkalte "høyrekreftene" er tydeligvis noe sosialister kan.

Men disse "høyrekreftene" eksisterer ikke.

Det er en oppkonstruert fiende, på samme måte som "høyreekstremister" osv. Og å konstruere innbilte fiender for å prøve å rettferdiggjøre sosialismens eksistens er noe sosialister kan.

Men det er også omtrent det eneste de kan.

Dessverre så tror folk flest på disse konstruerte fiendebildene som sosialistene produserer.

 

En annen ting er jo at det er tegn på stor ondskap når sosialistene alltid anstrenger seg slik for å konstruere fiendebilder, og ser på alle som ikke er enig med dem selv som "fiender"

 

Disse såkalte "høyreekstreme" er kun folk som er glad i sitt land, og ikke ønsker å ødelegge landet og folket, slik sosialistene vil.

Og "høyrekreftene" er det som sosalistene skylder på når noe går galt med deres egen politikk.

 

Jeg har nettopp bevist for deg at ap er et kommunistisk parti, så enten er du blind og kan ikke se det fordi du selv er inne i systemet, eller så er du kald og kynisk og prøver å innbille folk noe annet mot bedre vitende.

Du vet vel best selv hva som passer.

 

Om ap ikke hadde vært et kommunistisk parti, så ville de heller ikke foreslått et "beredskapsdepartemet" etter modell fra DDR.

Og de ville heller ikke brukt hendelsene 22 juli for politisk vinning og for å få en unnskyldning til å innføre noe slikt som et "beredskapsdepartement"

Spesielt ikke etter alt pratet om mer åpenhet og mer demokrati.

 

Sosialister avslører seg gang på gang som noen store hyklere, og rett og slett hva jeg vil kalle ondskapens disipler.

Og når du spør meg om jeg kunne tenke meg å jobbe der. Så er det et typisk kontra-spørsmål stilt for å avlede oppmerksomheten.

 

Jeg kunne forøvrig ikke det.

Slike jobber er bare for ondskapens disipler, det er bla dem som kaller seg for sosialister og er medlem i et sosialistisk parti.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...