Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert mye dette spillet er, men VAKKERT er vel ikke en av dem.Nå har jeg riktignok spilt skyrim den siste uka 10 timer i døgnet og er kanskje litt bortskjemt.Men jeg gleder meg til spillet, det skal selvfølgelig få en sjangs hos meg :)

 

For det første må du huske at dette er beta, og når man ser på bildene ser man at det ikke er den beste grafikken settingsa er på, hvis man har spilt Age of Conan.

 

Tror virkelig du ikke vil bli så skuffet over grafikken som du tror du vil

Lenke til kommentar

Lurer på når jeg får min beta-invite. Da jeg kjøpte expansionpacken til Age of Conan, Rise of The Godslayer, samtidig som jeg fornya abonnementet i 12 måneder, ble jeg lovet at jeg skulle komme inn i betan en stund før den ble "åpnet" for resten.Er det noen som har det samme kanskje?

 

Ja, Craig Morrison svarte på dette spørsmålet. Han sa at alle som hadde dette tilbudet ville komme inn i BETA på et eller annet tidspunkt (dette ville skje i nærheten av, eller muligens litt før en open BETA)

Lenke til kommentar

Interresant artikkel & godt lesestoff. ;)

 

Ble faktisk enda mere tent paa spillet naa etter aa ha lest hva du har skrevet om det her. Hadde planlagt en lang tid i Swtor, men klarer funcom aa faa til et mer komplisert mmo enn hva som har blitt slynget ut etter WoW med god spillbarhet, da er jeg solgt.

 

Synes anarchy online var bra i sin tid & haaper de kan gaa litt tilbake til gamle roetter & gjoere ting vanskeligere, tror faktisk det er en god "nisje" av spillere som savner litt "the good old days".

 

Jeg savner det saapass mye at jeg kanskje vil ofre Swtor & det sier sitt for min del.

 

Men men, maa nok testes foerst uansett foer jeg helt biter paa kroken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Selv tror jeg spillene blir like dårlige som alle andre MMOer. Veldig stive statiske mål, bevegelser, førdefinerte animasjoner osv. Står glatt over de fleste. Men skal prøve star wars men jeg er tvilende. ikke bra nok kvalitet i slike utstrakte spill.

 

Tror jeg vil finne ut at det holder med Skyrim en stund. Til Mass Effect 3.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Jeg er redd for at spillet ser bra ut på utsiden, men at det ikke er dypt nok. Det var akkurat slikt det var med AoC, førsteinntrykket var knall bra, men det klarte ikke å levere i lengden og på innhold, og det er nøkkelen for at et MMO skal lykkes. Men jeg lever i den gode tro på at dette spillet blir bra, AoC har visst blitt veldig bra idag etter hva jeg har hørt.

Lenke til kommentar

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/404/feature/5830/First-Ever-HandsOn-Preview.html

 

Var en ganske smigrende preview av spillet der ogsaa. Nesten kjipt jeg har ventet i 3 aar paa swtor & uendelige mange timer lesning og posting i forumet naar jeg plutselig faar en "stygg" foelelse at dette ser mer ut som et spill i min gate.

 

Det hoeres i det minste veldig bra ut saa langt! :)

Lenke til kommentar

Også Age of Conan så veldig bra ut og fikk mye mer postiv mot det. Og se hvor Age of Conan er nå da.

 

Jeg tror ikke Secret vil klare å måle seg med Star Wars eller Guild wars 2.

 

AoC er da milevis forann Guild wars 1. Ser ikke hvorfor et nytt mmo fra funcom skal være dårligere en et fra guild wars skaperene.

 

Guild wars 1 er elendig, kun runes of magic som er dårlige av et stort antall mmos jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Også Age of Conan så veldig bra ut og fikk mye mer postiv mot det. Og se hvor Age of Conan er nå da.Jeg tror ikke Secret vil klare å måle seg med Star Wars eller Guild wars 2.
AoC er da milevis forann Guild wars 1. Ser ikke hvorfor et nytt mmo fra funcom skal være dårligere en et fra guild wars skaperene. Guild wars 1 er elendig, kun runes of magic som er dårlige av et stort antall mmos jeg har prøvd.

 

Da er du for opptatt med grafikk og andre ting som ikke har med MMO å gjøre kanskje, Gw1 hadde den beste skillbased game drit lenge and PvPen der var knallbra. Star Wars Galaxy var på samme måte helt til alle kunne bli Jedi og shit, da begynnte de å ødelegge spillet.

 

Jeg sier ikke at Gw2 eller SWTOR kommer til å bli like bra, men alle som har vært gjennom Funcoms commuinty så vil de ikke gå for Secret world. Men jeg tror ikke at Secret world vil måle seg med noen av de nye MMO.

 

Star Wars har slått verdens rekorden i pre-order også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...