Gå til innhold

Slapp av, det er snart over!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart er det jo julesalg hos Steam og andre digitale distributører. Da kan man kjøpe inn haugevis med spill som ikke blir spilt. :)

 

Selv prøver jeg å jobbe meg gjennom backloggen min med PC-spill, men den er lang som (evt. lengre enn) et vondt år, takket være min ukuelige optimisme angående undertegnedes selvdisiplin.

Lenke til kommentar

Har nesten samme problem, men siden jeg mener denne høsten (og året forøvrig) har vært en av tidenes dårligste spillhøster, så er det spill fra foregående år jeg prøver å sjekka av på min "her er det du må komme deg gjennom snart, nisse!"-liste.

 

"Heldigvis" er den lista lang som et år, så det gjør ikke altfor mye om vi ikke får mer enn ok spill i en lang tid framover, som dette året har vært preget av.

Lenke til kommentar

Har nesten samme problem, men siden jeg mener denne høsten (og året forøvrig) har vært en av tidenes dårligste spillhøster, så er det spill fra foregående år jeg prøver å sjekka av på min "her er det du må komme deg gjennom snart, nisse!"-liste. "Heldigvis" er den lista lang som et år, så det gjør ikke altfor mye om vi ikke får mer enn ok spill i en lang tid framover, som dette året har vært preget av.

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer å si at dette har vært en av tidens dårligeste spillhøster. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg har vært så stresset av å prøve å få med meg titlene jeg ville ha, og jeg er ikke i nærheten av å klare det selv om alt er kjøpt inn.

 

Men hver sin smak, for all del. Men at det har vært en dårlig spillhøst for den gemene gamer er bare tull.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...