Gå til innhold

Action bak nazistenes linjer (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske interessert i 2. verdenskrig, men kun fordi jeg har stor respekt for alle de som kjempet for vår frihet. Jeg har hatt noen timer med krigsspill fra 2. verdenskrig, og jeg vet at mange er mettet. Jeg lengter dog etter litt mer, men det er kun pga. min over gjennomsnittet interesse for denne tiden.

 

Håper dette spillet er det jeg leter etter, og ikke blir noe "over the top" som heller latterliggjør 2. verdenskrig. Da blir jeg nesten litt fornærmet. :tease:

 

Neida, men håper å se noe à la "Brothers in Arms" igjen en dag!

Endret av Smål
Lenke til kommentar

lurer på om dette blir akkurat som resten av dagens skytespill der sabotasje og sniking betyr "run and gun BUT with silencer and plant a bomb with click E when reach marked point"eller.... om faktisk tenker noe nytt. ville likt spille bak fiendens linjer som sabotør (sabetour bare ikkje så linert)

 

Det er jo lov å håpe, men mine penger settes på det første alternativet :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...