Gå til innhold

550 000 nye Androider hver dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er "de" ?

 

Er det en kunde gruppe, så er det penger og tjene, mobilprodusentene tjener penger på både billige og dyre telefoner, så lenge enkelte ikke ønsker og bruke mye penger på en telefoner og da heller kjøper en rimligere modell.

 

Google tjener penger på og få trafikk gjennom tjenestene sine, uansett hvordan telefoner det er.

Lenke til kommentar

tjener de så mye penger på billigtelefonene?

 

Billigtelefoner?. De aller beste mobilene i verden kommer faktsik med android. Å kalle dem billige er vel heller ikke helt rett? Samsung Galaxy S2 kom med en lanseringspris på 5000 kr, og ligger nå på 4000 kr. Akkurat nå ligger Galaxy Note til 5500 kr. Er det billig-telefon?

 

Kjekkt om du skjekker og kan komme med fakta før du sier noe :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

tjener de så mye penger på billigtelefonene?

 

Billigtelefoner?. De aller beste mobilene i verden kommer faktsik med android. Å kalle dem billige er vel heller ikke helt rett? Samsung Galaxy S2 kom med en lanseringspris på 5000 kr, og ligger nå på 4000 kr. Akkurat nå ligger Galaxy Note til 5500 kr. Er det billig-telefon?

 

Kjekkt om du skjekker og kan komme med fakta før du sier noe :)

 

tror de selger mere telefoner i billig klassen. se bare hvor stor hauwei har blitt

Lenke til kommentar

Lurer på om Google vurderer å lage en Android for mobiler uten berørings skjerm. :blush:

 

Vist ikke, Kan Nokia satse på mobiler uten berørings skjerm,

det trur jeg Nokia vil tjene på På grunn av det er ikke alle som liker mobiler med berørings skjerm.

 

Og noen må da videreutvikle mobiler uten berørings skjerm.

 

Windows phone fører Nokia ned i graven. :(

Lenke til kommentar
Vist ikke, Kan Nokia satse på mobiler uten berørings skjerm,

det trur jeg Nokia vil tjene på På grunn av det er ikke alle som liker mobiler med berørings skjerm.

 

Og noen må da videreutvikle mobiler uten berørings skjerm.

 

Windows phone fører Nokia ned i graven.

 

Noen må ikke vidreutvikle mobiler uten berøringsskjerm. Det blir som å si at "noen må da videreutvikle kjerren, er ikke alle som liker motoriserte kjøretøy". :p

 

Nokia har forresten lansert en veldig fet Asha serie. Sjekk ut Asha 303 feks, den er så tøff at jeg vurderer kjøpe en selv =P .

 

Og jeg tror ikke WP fører nokia ned i graven. Om noe hjelper det Nokia ut av graven de klarte grave for seg selv med s60v5 og Symbian^3. Bare la dem få starte først, og første OS de har noe å si i, såvidt jeg vet, blir WP8. Noe som kan bli awesome.

Lenke til kommentar
Vist ikke, Kan Nokia satse på mobiler uten berørings skjerm,

det trur jeg Nokia vil tjene på På grunn av det er ikke alle som liker mobiler med berørings skjerm.

 

Og noen må da videreutvikle mobiler uten berørings skjerm.

 

Windows phone fører Nokia ned i graven.

 

Noen må ikke vidreutvikle mobiler uten berøringsskjerm. Det blir som å si at "noen må da videreutvikle kjerren, er ikke alle som liker motoriserte kjøretøy". :p

 

Nokia har forresten lansert en veldig fet Asha serie. Sjekk ut Asha 303 feks, den er så tøff at jeg vurderer kjøpe en selv =P .

 

Og jeg tror ikke WP fører nokia ned i graven. Om noe hjelper det Nokia ut av graven de klarte grave for seg selv med s60v5 og Symbian^3. Bare la dem få starte først, og første OS de har noe å si i, såvidt jeg vet, blir WP8. Noe som kan bli awesome.

Når Samsung selger flere Wave telefoner enn det blir solgt WP telefoner i verden,

Så er det ingen tvil om at nokia selger mer Symbian telefoner enn WP telefoner.

Lenke til kommentar

 

 

en iphone koster nesten ingen ting i forhold til vanlig lønn, i hvert fall ikke hos oss ;)

 

Så mange ganger den telefonen kommer til å knuse i hendene på en 10-åring, så blir det nok en dyr fornøyelse ;)

 

Selv en telefon til en tusenlapp tåler fall bedre, i tillegg til å gjøre samme nytten for de minste telefoneierne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Android har en fordel for familiene, man slipper å begå bankran for å kjøpe telefon på samme plattform til seg selv, fruen og ungene. :)

 

en iphone koster nesten ingen ting i forhold til vanlig lønn, i hvert fall ikke hos oss ;)

¨Fint for dere at dere har god økonomi, men det gjelder jo ikke nødvendigvis alle. Skal du kjøpe til en familie så koster jo en iphone gjerne en månedslønn og vel så det også.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

¨Fint for dere at dere har god økonomi, men det gjelder jo ikke nødvendigvis alle. Skal du kjøpe til en familie så koster jo en iphone gjerne en månedslønn og vel så det også.

 

AtW

 

Vi har ikke veldig god økonomi, kanskje litt bedre enn gjennomsnittet, men det er vell ikke så dyrt for en iPhone. det er vell samme og si om SGS2. selv om den er litt billigere. men hvis både mor og far i en familie jobbre (full tid) i norge er det vell ikke veldig dyrt.

 

men at det ikke nødvendigvis gjelder alle vet jeg ;)

Lenke til kommentar

 

Så mange ganger den telefonen kommer til å knuse i hendene på en 10-åring, så blir det nok en dyr fornøyelse ;)

 

Selv en telefon til en tusenlapp tåler fall bedre, i tillegg til å gjøre samme nytten for de minste telefoneierne.

 

jeg ville ikke latt en 10 åring ha iPhone, i vært fall ikke uten case. men det er vel de minste som liker mobilspill best, og det er sikkert derfor det er en del barn med iPhone.

Lenke til kommentar

I vår familie lot vi mobilene gå i arv nedover i generasjonene, til de ble så gamle at de kunne kjøpe sine egne. Det var kanskje ikke så mye status med en gammel mobil, men så var vi heller ikke så hippe på at de skulle bli opptatt av status på det området.

 

Den ordningen fungerte greit nok for oss. Bortsett fra med min SE P900. Den hadde jeg i 5-6 år, og da var det ingen som ville arve lenger.

 

Idag er rollene litt byttet om, det er kona som arver etter junior... ;)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg ville ikke latt en 10 åring ha iPhone, i vært fall ikke uten case. men det er vel de minste som liker mobilspill best, og det er sikkert derfor det er en del barn med iPhone.

 

Spill er de glad i, egentlig alt med smarttelefoner tiltaler dem. De unge er ikke så bundet og begrenset av vaner som vi "gamle" er.

 

Men Iphone har jeg ikke sett noen barn med, knapt nok at de får ha smarttelefoner (en - i mine øyne - misoppfatning blant foreldre at denne teknologiske duppedingsen ikke er bra for dem). :)

 

Dog, iPad/iPhone er visst på toppen til ønskelisten bland småbarna: http://blog.nielsen.com/nielsenwire/consumer/us-kids-looking-forward-to-iholiday-2011/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...