Gå til innhold

Test: Vi sjekker ytelsen i Skyrim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ennå ikke har kjøpt Skyrim, bør vurdere å la være, for spillet er i min mening ganske enkelt ikke bra nok.

 

Jeg vil si at de som lærte av fadesen med "Silent Hunter 5", bør undersøke litt og tenke seg godt om før de tror de ender opp med en bra spillopplevelse.

 

Det er nok mye en kan gjøre i spillet, men da i den forstand at man kan besøke mange steder rundt om på kartet, og ei på grunn av hvordan selve spillet er laget, hvor det siste nok er hva folk flest burde ta hensyn til når de sitter der og spiller og vurderer om spillet er bra eller ikke.

Endret av Decoman
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg kjøra skyrim på high med 45 fps.

 

RIG:

CPU: x4 980 3.7 ghz quad-core

GPU: Sapphire HD 5750 (flasha til 5770) 1gb gddr5

RAM: 8 gb Vengeance 1600 mhz

PSU: 650 W corsair

HK: ASUS M4A78T-E

HDD: 500 gb 7200 rpm WDC

 

verdi rundt 5000-5500. Kan ikkje sei skyrim hadde så voldsomme krav som eg trudde, var sikker på at eg måtte kjøre det på low eller noko slikt. Spelet er fantastisk bra! nokre små irriterandes ting når du klatrar i fjell og slik, og når du hoppar, men ellers, konge bra!

Lenke til kommentar

Det må være noe galt med øyene mine, fordi jeg ser ikke noe særlig forskjell mellom low og ultra, sikkert fordi det er Screenshots.

 

Er nok ikke øynene dine. Vi lever i konsollalderen der alt blir optimalisert for >6år gammel hardware... Se på CoD, BF, Skyrim etc etc etc.

 

Jeg er så ekstremt lei denne tendensen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det må være noe galt med øyene mine, fordi jeg ser ikke noe særlig forskjell mellom low og ultra, sikkert fordi det er Screenshots.
Er nok ikke øynene dine. Vi lever i konsollalderen der alt blir optimalisert for >6år gammel hardware... Se på CoD, BF, Skyrim etc etc etc.
Jeg er så ekstremt lei denne tendensen...

 

helt enig, men jeg kjører gammal hardware så passer jo bra for meg :) mitt HD4000 serie kort og core 2 duo 3.0 holder koken enda :p åja, glemte å nevne 4 gb ddr2 RAM :D

Lenke til kommentar

Folk som ennå ikke har kjøpt Skyrim, bør vurdere å la være, for spillet er i min mening ganske enkelt ikke bra nok.

 

Jeg vil si at de som lærte av fadesen med "Silent Hunter 5", bør undersøke litt og tenke seg godt om før de tror de ender opp med en bra spillopplevelse.

 

Det er nok mye en kan gjøre i spillet, men da i den forstand at man kan besøke mange steder rundt om på kartet, og ei på grunn av hvordan selve spillet er laget, hvor det siste nok er hva folk flest burde ta hensyn til når de sitter der og spiller og vurderer om spillet er bra eller ikke.

 

Hahaha årets.

 

Ikke kjøp Skyrim, fordi du KAN faktisk være blant de 1/100000000 mennesker som spiller som ikke liker det! Tenk om det var deg! Huff

Endret av MrLG
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan faktisk si at det er mye ved Skyrim som jeg personlig ikke liker , blandt annet :

 

*Mindre muligheter for å styre karakterutviklinga i forhold til Oblivion.

*Helt grusomt interfas på pc som viser at spillet har blitt laget med tanke på konsoller.

*Mangel på Dx 10 og 11 ved lansering. Tydelig at man har laget et spill først og fremst for xbox / ps3 og til nød for pc.

*Verdenskartet er for lite! Igjen tydelig et designvalg pga spillkonsolene (feks på pc er man ikke så begrenset).

*Health regeneration (UGH!).

*Magi systemet gir inntrykk av å være noe ubalansert.

 

Merk, dette betyr ikke at Skyrim er et dårlig spill (noe det ikke er) men jeg forventet faktisk at dette spillet skulle bygge videre på Oblivion og sørge for å vise oss at dette kom til å bli en enda bedre opplevelse. Men det er tydelig at Bet ønsker at spillet skal appellere til flest mulige spillere og da må vi som er virkelig glade i rollespill spire det sure eplet ser det ut som.

 

Hadde nå Bet i det minste kunnet sørge for en annen spillmodus der man kunne spille litt mer alla klassisk Tes så hadde jeg vært 100% fornøyd her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har selv i7 920 (kjører vel på 3.5GHz), 2st 4890 XFX og 6gb DDR3-ram. likevel har jeg 2 fps (ja, 2) dersom jeg kjører spillet på alt annet en low settings. Noen som vet hva som er grunnen til dette? Har nyeste skjermkortdrivere. Kjører BF3 på medium-high uten problemer. Utrolig irriterende å spille noe som grafisk sett ser dårligere ut en oblivion (på min pc)

 

 

hjelp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...