Gå til innhold

HTC Zeta kan bli et teknomonster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte kommentaren om å hive ut laptopen. Så må vi også sitte konstant med mobilene tilkoblet nett-strøm. Vi er ikke langt unna dette nivå uansett. Mobiler kan knapt sies å være mobile lengere. De fleste går jo tom for strøm bare man tenker på å ta den opp av lomma. Takke meg til E 72. Finnes ikke bedre. Jeg reiser mye, har musikk fra morgen til kveld, sender drøssevis SMS, ringer til alle mine venner på Skype og har fremdeles bortimot fullt batteri når jeg kommer frem midt på natta. Dette er en kjempemessig sikkerhet da jeg ferdes i lugubre strøk. Ingen mobil matcher E 72. Er enig i at mange mobiler ser lekre ut med ditt og datt, men som verktøy og ikke minst livs-forsikring er det kun Nokia som duger. Den har aldri sort skjerm. Trenger aldri å stresse med å finne et sted å lade. Min E 72 er alltid trofast og tillgjengelig. Har aldri forstått poenget med en mobil som ikke holder seg våken utover FLERE døgn. Tosker! Raringer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det er usikkert om snarveiene betyr at bildet ikke er ekte, eller om HTC har tilpasset Android 4.0 på en slik måte at de har valgt å utstyre Zeta med snarveisfelter.

 

Android tilpasser seg selv alt etter om det er fysiske knapper på enheten eller ikke.

 

Denne kommer helt sikkert med HTC Sense, håper de klarer å få til ett litt mer moderne utseende på sense enn det de har hatt de siste to-ish årene.

Lenke til kommentar

b-real:

Stor å klumpete?

 

http://i39.tinypic.com/16ca07p.jpg

Jeg snakker om baksiden og hvordan den er formet. Ting som stikker ut på den måten er for meg lite fristende og den ser klumpete ut når den er sånn tynn i sidene. Greit at den er snurper inn imot slutten men det blir for stor forskjell fra senteret av telefonen og ut til kantene, er ikke det jeg er ute etter i en telefon :)

Lenke til kommentar

Faen den så stor og klumpete ut og med en så "klumpete" telefon, må da kamera-linsa på død og liv stikke ut?

 

Do not want.

Hvis baksiden ikke skal være hel flat må kamera enten stikke ut, eller felles in. Man kunne brukt et ekstra lag med skrått glass over selve linsen, men dette er ikke en optimal løsning.

 

Personlig tror jeg ikke dette betyr så mye i praksis, og er mer sjennerende på bilder enn i virkeligheten og ved daglig bruk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...