Gå til innhold

Motorola Droid Razr - førsteinntrykket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bekrefte at bildene er litt vel gråe, men det er noko som også kan fiksast på i ein evt. oppdatering vil eg tru. Utanom det er eg sjølv storfornøgd med telefonen, den er rett og slett veldig solid!

 

Telefonen heiter forøvrig "Motorola Razr" i Europa og ikkje "Droid Razr" pga. "Droid" er lisensiert til Verizon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt telefonen sida Fredag, og er strålende fornøyd. Kameraet syns jeg gir brukbare bilder, videoopptak er også av brukbar kvalitet.

 

Klarte 2 dager på siste lading med moderat bruk siste dag:-) Not bad...

 

Smarte handlinger er genialt:-)

Tastaturproblem som nevnt ved endring til tall er eneste minus til nå.

Må også nevnes at det er hdmi utgang, og dette fungerte med plug and play...

Lenke til kommentar

Ser at den har hakket høyere skjermoppløsning enn min Samsung Galaxy S2, men tro det eller ei; i mitt tilfelle har SGS2 en mer "perfekt" skjermoppløsning.

 

Grunnen til at jeg foretrekker SGS2s 800x480 oppløsning fremfor denne, er at jeg bruker min telefon til old-school emulatorer. Hvis jeg dobler antall bildepunkter på en Playstation 1 eller en Sega Mega Drive emulator, fyller jeg høyden på tilnærmet hele skjermbildet. På en Motorola droid Razr med like stor skjerm (4,3") ville derfor emulatorer med bildepunktene forstørret 2 ganger faktisk bli littegrann mindre grunnet litt høyere skjermoppløsning :)

 

Så min definisjon av en "perfekt" mobil-skjermoppløsning som retro-gamer har dermed en høyde på 480 punkter (240x2), og i neste omgang 720 punkter (240x3).

 

Jeg tipper at jeg er blant de få på dette forumet her så tenker på denne måten ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...