Gå til innhold

iPhone blir knust av Samsung og Google


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg håper du kjøper deg en iphone 4s en gang ;-)

Les hva han skriver en gang til da. Han KAN ikke oppgradere til 4s pga. sikkerhetspolicy. 4s leveres vel med iOS5 som standard. Vet ikke, men tviler på det går å nedgradere til iOS4.

 

Når det er sagt så vet jeg ikke hvordan Android-telefoner er når det gjelder den sikkerhetspolicy-en han snakker om. Ikke sikkert at Android hadde vært noe alternativ heller.

Nå er det vel to Androidtelefoner å få tak i som er godkjent av Pentagon så de to burde være gode nok. But then again... Den ene av de to er en Dell. I rest my case.

Lenke til kommentar
sannsynligvis noe de fleste av oss ikke kjenner igjen, kanskje en samsung med android, en nokia med symbian eller en irriterende standard google telefon.......det enkleste beste har du vertfall ikke, jeg håper du kjøper deg en iphone 4s en gang ;-)

 

Vel, det er en iphone 4... Og 4S gjør strengt tatt ikke noen bedre jobb.

Lenke til kommentar

Kjenner meg ikke igjen i noe av dette med samsungen min eller n8en min eller n9en min eller n900n min. Sjelden jeg ikke fikk oppgradere til ios5 på de ass.

 

Jeg tror han snakker om en iphone, men det blir pur gjetning såklart!

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar

Elsker å lese om sinte andronoid fans som rakker ned på apple... Har dere ikke noe bedre å bruke tiden på... Jeg har en av hver til jobb og priv... Er kjempe fornøyd med begge, syns bare iphone er bitte litt enklere å bruke... Og ja det er ikke noe problem å laste ned ulovlig uisikk el film for og så spille dem av...

Lenke til kommentar

Er det noe å skryte av at det er lett å spille av ulovlig nedlastet "uisikk" og film da? :p Jeg har ingenting imot apple produkter, så ikke misforstå, men produktene deres blir litt for enkle for min smak. De er fantastiske for personer som ikke krever så alt for mye av sine tekniske duppeditter, men os'et legger for mye bånd på meg til at jeg klarer å nyte opplevelsen.

 

Jeg setter mer pris på Apple som en konkurrent til de andre enn som en produsent i seg selv. Alle trenger konkurranse for å bli bedre, også Google, Samsung, HTC, Nokia etc. etc. Det som er trist er at Apple virker besatt på å ha monopol... Ingenting godt kommer ut av det, hverken for oss eller produsentene!

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Og ja det er ikke noe problem å laste ned ulovlig uisikk el film for og så spille dem av...

 

Så hvis jeg filmer noe med Nokia N8, legger over til pcn min, laster opp til dropbox, og laster ned med dropbox til iphone4, spilles filen av uten konvertering eller itunes eller noe? Det trodde jeg faktisk ikke iphone fikk til :o .

Lenke til kommentar

Nei, hvis ikke nokia får til noe lurt med WP8 ser det dårlig ut for dem. Hadde de bare sluppet meego harmattan for minst ett år siden, eventuelt latt Symbian3 kjøre Belle fra starten av... men men. wouldacouldashoulda :) .

 

Jepp, Nokia ser ut til å slite med det samme som HP. Daglige ledere med grandiose planer og styre som ønsker resultater NÅNÅNÅ!...

 

Enden på visa er at dem skifter retning oftere den ett forvirra kompass...

 

Det virker i ettertid som om dem gikk for WinPhone8 spesifikk for det amerikanske markedet, mens dem fortsetter symbian og maemo/meego/metini ellers i verden.

Lenke til kommentar

Så hvis jeg filmer noe med Nokia N8, legger over til pcn min, laster opp til dropbox, og laster ned med dropbox til iphone4, spilles filen av uten konvertering eller itunes eller noe? Det trodde jeg faktisk ikke iphone fikk til :o .

N8 lagrer videoopptakene i H.264 eller MPEG-4 med 720p oppløsning, og iPhone 4/4S har innebygget støtte for avspilling av slike filer, så det skal gå veldig bra å overføre og spille av opptakene dine på den måten du beskriver, ja. ;)

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar

N8 lagrer videoopptakene i H.264 eller MPEG-4 med 720p oppløsning, og iPhone 4/4S har innebygget støtte for avspilling av slike filer, så det skal gå veldig bra å overføre og spille av opptakene dine på den måten du beskriver, ja. ;)

 

Nå har vel iPhone strengt talt støtte for MP3 også.. Men du må dåg legge inn sangene via iTunes.. Hvis ikke skjønner jo ikke tlf hva som foregår.. Eller tar jeg feil?

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...