Gå til innhold

Her er Norges nye SMS-mester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det blir for dumt at deltagerne ikke selv kan velge hvilken mobil man vil skrive på. Jeg synes det er enklere å skrive på en iPhone, noen andre liker Nokia best, etc.

 

Skal man få velge den hoppbakken man liker best også da? Eller den skiløypa man liker best? Eller at alle fotballspillere på et fotballag skal få spille kampen på den banen de liker best? Dette er en konkurranse og du velger selv om du skal være med eller ikke. Da må du bruke den telefonen konkurransen krever.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal man få velge den hoppbakken man liker best også da? Eller den skiløypa man liker best? Eller at alle fotballspillere på et fotballag skal få spille kampen på den banen de liker best? Dette er en konkurranse og du velger selv om du skal være med eller ikke. Da må du bruke den telefonen konkurransen krever.

 

Nei, men skihoppere og skiløpere får selv velge hvilke ski og staver de vil bruke, og forballspillere får velge sine egne fotballsko. Jeg vil påstå at mobilen er med å regne for konkurranseutstyr enn arena.

Lenke til kommentar
Skal man få velge den hoppbakken man liker best også da? Eller den skiløypa man liker best? Eller at alle fotballspillere på et fotballag skal få spille kampen på den banen de liker best? Dette er en konkurranse og du velger selv om du skal være med eller ikke. Da må du bruke den telefonen konkurransen krever.
Nei, men skihoppere og skiløpere får selv velge hvilke ski og staver de vil bruke, og forballspillere får velge sine egne fotballsko. Jeg vil påstå at mobilen er med å regne for konkurranseutstyr enn arena.

 

for å blande meg litt. :) Så vil jeg heller si at mobilen er arenaen her og at fingre/hender er utstyr/verktøy.

 

Skihopp = holmenkollen (arena) og sko/ski/dress (utstyr/verktøy)

 

sms.konk = mobil (arena) fingre/hender (utstyr/verktøy)

 

man bruker ski for å hoppe langt og man bruker fingrene for å skrive fort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...