Gå til innhold

– Skyrim får uendelig mange oppdrag (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, genererte oppdrag er ikke like bra, men her får du både og! Det jeg sitter å lurer på er hvor mye variasjon det er.

Uansett gleder jeg meg villt, bare litt trist at jeg må vente til over helgen før jeg faktisk får tid >.<

Om dette spillet står til forventningene så kan jeg vel tenke meg det blir vanskelig å få tak i meg en stund framover hehe.

Lenke til kommentar

Les artikkelen skikkelig det er ikke bare fetch det er snakk om. Men forkjellige ting å gjøre.

 

Fetch OG drep X antall av monster Y. Det er akkurat de samme oppdragene MMO's får tyn for generelt er kjedelig i lengden.

 

Jeg tror det kan være greit med en og annen innimellom. Men uendelig quests? Kan ikke si at det å gjøre disse questene i ettertid virker særlig fristende.

Lenke til kommentar

Godt å høre at det kommer autogenererte oppdrag igjen. De hadde jo en slags variant av dette i spill nr 2 i serien også (Daggerfall).

 

Faktisk allerede i det første (The Elder Scrolls: Arena). Riktignok bare "gå dit, drep den greia der, eventuelt hent den greia der, gjenta i det uendelige". Men Arena var banebrytende, så litt repetisjon var bare å forvente. Synd de har gått mer og mer over til mainstream med årene. Hvor ble det av dører som var låst med et spørsmål, og man måtte skrive inn svaret selv for å åpne den? Eventuelt bruke magi for å fjerne veggene rundt den. :p

Lenke til kommentar
Jeg tipper de autogenererte blir dønn kjedelig og repiterende etterhvert. Dog sålenge det er nok av alt annet, går det helt greit!
TES-spill er store, og du mangler ofte en god rollespill-grunn til å utforske store deler av verdenen, og enda flere av hulene. Hvis disse questene kommer i tillegg til de mer interessante oppdragene, og gir deg en rollespill-grunn til å utforske områder er det et klart pluss i mine øyne.

 

Det er en bedre opplevelse å utforske en hule og slakte monstrene der når jeg har et oppdgrag enn når jeg gjør det av ren grådighet/bodtørst, spesielt siden jeg vanligvis spiller "gode" karakterer. Så hvis disse oppdragene hjelper meg med det er de et klart pluss selv om de i seg selv ikke er så spennende.

 

 

Dette vil bare trekke spillet ned etter min mening.

Hvorfor det? Du kan da bare la være å si ja til å gjøre det. Og verdenen blir etter min mening mer troverdig hvis du ikke kan gjøre deg ferdig i et område, men at det alltid vil være mennesker som trenger hjelp med noe, selv om du ikke vil hjelpe dem.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg synes dette høres spennende ut!

 

Det kjedeligste med Dark Brotherhood i Oblivion (bortsett fra at historien tok slutt) var at jeg ikke kunne gjøre noe mer for gruppa, med denne type oppdrag kan jeg jo fortsette å jobbe.

 

Det har kanskje ingen innvirkning på spillet, men jeg kan i det minste fantasere om det :)

 

-Deluze

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...