Gå til innhold

Sprett sprudlevannet med disse eksklusive hodetelefonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OFC7N: Oxygen Free Copper, 7 Nines.Med andre ord oksygenfritt kobber som er minst 99,99999% rent.

 

Vil det si at du får meget klar og ren lyd?

det vil først og fremst kun si at metallet spolen er laget av, er helt rent kopper, som alltid er en fordel. høyere effektivitet, mindre varmeutvikling osv.

Men dessverre så kan man ikke si noe som helst om lydkvaliteten ut ifra kun hva spolen er laget av.

 

men til en slik pris er det å forvente helt klar og fin lyd, og sannsyneligvis med litt trykk også.

 

personlig ville jeg nok heller gått for stax om man først skulle gå for optimal lydkvalitet, men disse er noen hakk dyrere igjen da.

Endret av Jannis-15
Lenke til kommentar

Stax eller Grado ville jeg gått for :)

 

Jeg har Denon AH-D5000, og de er sinnsykt gode! De tar litt av, rett og slett (ligger også test av dem på lydogbilde.no). Men jeg valgte å gå for lukkede klokker, siden jeg bruker dem mest når jeg ikke kan bruke høyttalerne mine. Grado går vel stort sett for åpne.

Lenke til kommentar
OFC7N: Oxygen Free Copper, 7 Nines.Med andre ord oksygenfritt kobber som er minst 99,99999% rent.
Vil det si at du får meget klar og ren lyd?

 

Nei, men det hjelper på kvaliteten totalt. Kan frendeles låte revva men AT vet hva de holder på med så det er et 110% garantert IKKE bomkjøp uansett og en skikkelig på trynet til plastic fantastic fanboys hvis de får en sånn på huet med en decent lydkilde og da kan du glemme streaming, MP3 ol. møkk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...