Gå til innhold

Gulltasten 2011 er rett rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte flire litt av bildet. Greit nok at han er fornøyd med at HTC vant siden han sikkert jobber for dem eller som leverandør av telefon til det norske markedet. Men han har neppe hatt noe å si for utviklingen av telefonen som faktisk er grunnen til at HTC Desire ble så god som den ble og dermed vant. Egentlig litt tull å kåre dette i Norge, men det gir jo PR til på teleselskapene og produsentene av telefonen så jeg ser grunnen til å ha en årlig kåring.

Lenke til kommentar

Måtte flire litt av bildet. Greit nok at han er fornøyd med at HTC vant siden han sikkert jobber for dem eller som leverandør av telefon til det norske markedet. Men han har neppe hatt noe å si for utviklingen av telefonen som faktisk er grunnen til at HTC Desire ble så god som den ble og dermed vant. Egentlig litt tull å kåre dette i Norge, men det gir jo PR til på teleselskapene og produsentene av telefonen så jeg ser grunnen til å ha en årlig kåring.

 

Desire var jo uten tvil årets mobil i 2010. Billig, moderne og kvalitet. Var vel en av de første med over 3.5" skjerm og 1ghz prosessor.

 

Den dag idag ser jeg OFTE folk som bruker Desire, meg selv inkludert.

Lenke til kommentar

Den er "dødsdømt" etter 2015 på samme måte som N900 var "dødsdømt" etter PR 1.2.

 

Og N900 får jevnlige FW updates enda.

 

Så jeg tror folk klikker litt vel mye på "omg doomed OS", noe som er helt absurd å påstå.

 

Jeg tror personlig at innen 2015 har jeg "muligens" byttet telefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...