Gå til innhold

Panasonic GH2 forbedres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt du kvitta deg med Canon da, over et år siden de annonserte 200-400, den saken med innebygget konverter :)

Nå er jo ikke 200-400mm et objektiv som interesserer meg så veldig, så det er ikke et problem. Et større problem i canon leiren er alle de som sutrer over at 7D er en gammel modell og moden for søplehaugen ...

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke 200-400mm et objektiv som interesserer meg så veldig, så det er ikke et problem. Et større problem i canon leiren er alle de som sutrer over at 7D er en gammel modell og moden for søplehaugen ...

+1 på den. I min bok er ikke 7D noe dårligere nå enn da den kom, og vil for meg være mer attraktiv enn 60D's etterfølger, og nok etterfølgeren etter den igjen. Poenget med 7D er skuddtakt og autofokus, og det er like bra nå som det var da den kom. Det var Canons suverent beste ikke-proffhus på disse punktene da den kom, og er det enda.

 

Og GH2 er fremdeles mitt foretrukne systemkamerahus hvis video er viktigst. :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

24 Mbps er ikke nytt - det har vært standard for 24p helt siden kameraet ble lansert. Det som er mer interessant derimot er hvordan disse endringene påvirker og kan gjøre bedre hacket firmware. De har jo klart å få til 176 Mbps med det for eksempel, og det er mulig at endringene åpner opp for andre mulige forbedringer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...