Gå til innhold

Dette kan være LGs nye toppmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en gang en LG KC910 Renoir. Fy flate for en dårlig telefon. Tror det offisielt er tidenes treigeste mobil. Når jeg tenker meg om så var alt utenom kameraet dårlig. Nå har jeg allergi for kombinasjonen LG+mobil.

 

Jeg har Optimus 2x, strålende fornøyd, hadde en dårlig lg for 5 år siden, men jeg kom over det. Har ikke angret. Angrer på at jeg ikke var tålmodig nok til å vente på galaxy s II da, men men.. :/

Lenke til kommentar

Spørs hvordan det går med LG fremover - de dreit skikkelig på draget med Optimus 2X. Dette har folk friskt i minne, og spørs om noen av dem eller folk som kjenner dem vil våge å kjøpe en tlf fra LG

Folk glemmer ufattelig fort. Sekundet de leverer noe ala Galaxy SII, så er alt glemt.

Lenke til kommentar

Pent, men hvem tør å kjøpe LG om dagen?

 

Alle som ikke henger her?

 

Det blir solgt vanvittig mange drittelefoner hver eneste dag til folk som ikke har peiling (får "hjelp" i butikken), og da tenker jeg på langt dårligere telefoner enn Optimus 2X. Så de får nok solgt den... Som en sier, leverer de noe ala Galaxy S2 så er alt glemt. Samsung var vel ikke helt toppers populære her inne før S2 heller? Halvparten av snakket om Galaxy S inneholdt ordet "lagfix" og "#"&%"% Kies"

Endret av oj88
Lenke til kommentar

Forstår ikke dette stresset med hva som er best. Enhver som har LITT peiling på dette markedet vil selvfølgelig kjøpe Nokia da dette er det eneste merket som er ferdig utviklet og som leveres med topp kvalitet. Nokia kan f.eks. i bilverdenen sammenlignes med Mercedes mens alle andre blir som om vi kunne kjøpt en bil fra India med navnet "Jalla". Dette er noe alle vi voksne vet.

Lenke til kommentar

Forstår ikke dette stresset med hva som er best. Enhver som har LITT peiling på dette markedet vil selvfølgelig kjøpe Nokia da dette er det eneste merket som er ferdig utviklet og som leveres med topp kvalitet. Nokia kan f.eks. i bilverdenen sammenlignes med Mercedes mens alle andre blir som om vi kunne kjøpt en bil fra India med navnet "Jalla". Dette er noe alle vi voksne vet.

Spenstig :)

Lenke til kommentar

Forstår ikke dette stresset med hva som er best. Enhver som har LITT peiling på dette markedet vil selvfølgelig kjøpe Nokia da dette er det eneste merket som er ferdig utviklet og som leveres med topp kvalitet. Nokia kan f.eks. i bilverdenen sammenlignes med Mercedes mens alle andre blir som om vi kunne kjøpt en bil fra India med navnet "Jalla". Dette er noe alle vi voksne vet.

 

Haha, prøv å troll litt mer. ;)

Lenke til kommentar
Forstår ikke dette stresset med hva som er best. Enhver som har LITT peiling på dette markedet vil selvfølgelig kjøpe Nokia da dette er det eneste merket som er ferdig utviklet og som leveres med topp kvalitet. Nokia kan f.eks. i bilverdenen sammenlignes med Mercedes mens alle andre blir som om vi kunne kjøpt en bil fra India med navnet "Jalla". Dette er noe alle vi voksne vet.
Haha, prøv å troll litt mer. ;)

 

Det er jo faktisk noe i det han skriver. Se tilbake til den spede begynnelsen av mobiltelefonene. Nokia har alltid levert en overall god opplevelsen for den gjengse bruker, det være seg batteri tid, kvalitet på samtaler, kvalitet på bilder og hverdags-funksjoner.

 

De leverer fortsatt på disse områdene. Joda, man kan si at de ikke har hengt med på teknologien på enkelte områder, men de hardcore gadgetfreakene er ikke majoriteten som kjøper telefoner, og det spesielt i de litt mindre pengesterke landene.

 

Det er fakta, enkelt og greit, så trollet her er vel deg ;)

Lenke til kommentar

Spørs hvordan det går med LG fremover - de dreit skikkelig på draget med Optimus 2X. Dette har folk friskt i minne, og spørs om noen av dem eller folk som kjenner dem vil våge å kjøpe en tlf fra LG

Hva er galt med LG Optimus 2X? Amobil hadde lite å utsette på den iallefall: http://www.amobil.no/artikler/lg_optimus_2x/90653/4

Skjønner at du ikke har O2X.

Ta en titt her, så forstår du hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...