Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Det var et problem for meg, de er kjedelige å se på bortsett fra DK. Samme heroes hele tiden, dårlig/lite personlighet, de ble jo såvidt glad for å vinne 5 fuckings millioner dollar??? Meget trist finale, værste jeg har sett av alle finaler i noen "sport".

Lenke til kommentar

Synes det var en artig finale. Newbee utklasset jo VG. VG så middelmådig ut. Før siste kamp var de tydelig rådvill, og valgte Weaver bare for å stoppe Hao. Det fungerte særdeles dårlig. Det burde kanksje vært lenger gruppespill - VG burde vært utslått lenge før finalen..

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig overrasket over en del av picksa/bansa. Når du lar Doom bli plukket opp på pickrunde #2, ja da har du gjort en dårlig jobb spør du meg.

Og denne Doomen viste seg jo å bli skjebnesvanger for VG.

 

Men all ære til Newbee. Fra tiebreaker hvor de egentlig var ute i Round Robin runden til winnerbracket og direkte finaleplass.. Imponerende greier.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan man ikke kan like kinesiske lag, og Newbee spesielt. Hao er jo überoffensiv - første game taper de vel delvis stort på grunn av ham, resten vinner de stort på grunn av ham. Sett finalene på nytt nå, og jeg synes fortsatt det var en artig finale. VG choker helt før siste game.

Tipper VG kommer til å kaste ut rOtk i løpet av et par mnd.

Lenke til kommentar

Vel, rOtk sa jo allrede før finalen at mulighetene var store for at folk kom til å flytte på seg i VG. Enten det var snakk om å bytte lag eller legge opp som aktiv spiller.

 

Syns forøvrig det virket som det var flere lag i TI4 som hadde hatt godt av å få inn litt friskt blod.

Lenke til kommentar

Uranked: Single draft, random draft, all random, least played

 

Ranked: Captains mode, captains draft.

 

All pick gir for mange valg. Meh, valg. Samt ofte håpløse lag.

 

Dette. Når jeg er i party kjører vi stort sett alltid ability draft. Det er random og artig - og en newb som meg kan løpe rundt og tro jeg er god et og annet game. :)

Lenke til kommentar

Kjører du Captains mode når du ikke er i party også? Man vet aldri hvilken captain man får :p

Yup. Dårlige captains draft > all pick med håpløse drafts er min erfaring.

 

 

Dette. Når jeg er i party kjører vi stort sett alltid ability draft. Det er random og artig - og en newb som meg kan løpe rundt og tro jeg er god et og annet game. :)

 

Ability draft tok meg omtrent to ganger før jeg gikk lei :p Kanskje jeg gir det en sjanse igjen, men foreløpig er det moro nok med de fire. Selv om least played bare blir listefyll, fortsatt ikke fått det.

Lenke til kommentar

Alt der du har det slik at ikke alle bare tar det tryggeste de vet hele tiden er de beste game modene i min bok.

 

Ugh spilte så ræv akkurat nå mistet helt lysten på å ta en runde til etterpå 0/10/4 timber offlane. Problemet var jo riki selvsagt med "blinken" hans og smoke screen. Ble reported for intentional feeding fortjente vel den egentlig...

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...