Gå til innhold

LG Optimus 2X kommer i hvitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..Nå har jo oppdateringa kommet, LG er _livredde_ for å miste kunder etter alt dette bråket. De burde være i høysetet når det gjelder service, er det noe man skal kjøpe nå så er det vel et LG produkt :)

 

Det er vel nå man skal unngå dem som pesten og straffe dem for å i det hele tatt tenke tanken om å droppe oppdateringer av et flaggskip som enda ikke er ett år gammelt. Min tillit til LG kommer ihvertfall til å være svært lav en god stund framover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hold dere unna folkens. For guds skyld.

Hvorfor det? Synes den så pen ut jeg.

 

Hvorfor? Jeg har den brune versjonen, og 2.3.4 oppdateringen kom ikke før jeg hadde hatt mobilen i snart 9 måneder. LG er en low-end produsent, de er møkk på service, det sier jo litt når de tenker på å ikke oppdatere sitt eget flaggskip. Heia for folk som klagde til LG, fikk tross alt oppdateringen etter nesten ett år.

Lenke til kommentar
..Nå har jo oppdateringa kommet, LG er _livredde_ for å miste kunder etter alt dette bråket. De burde være i høysetet når det gjelder service, er det noe man skal kjøpe nå så er det vel et LG produkt :)
Det er vel nå man skal unngå dem som pesten og straffe dem for å i det hele tatt tenke tanken om å droppe oppdateringer av et flaggskip som enda ikke er ett år gammelt. Min tillit til LG kommer ihvertfall til å være svært lav en god stund framover.

 

Enig. Det er fint at LG har snudd, men jeg venter til jeg ser at de lanserer oppdateringer til sine modeller fremover før jeg vil vurdere LG som produsent.

Lenke til kommentar

I relasjon til 02X, så tror jeg ikke det har manglet på vilje - mer på evne.

Tror LG har slitt veldig med å komme med oppdatering som passer alle tlf, da de har reagert forskjellig på bugfixer. Årsaken til dette er at det må ha vært problemer med HW.

Er derfor veldig skeptisk, og kommer ikke til å kjøpe LG-tlf med det første, og kommer også til å fraråde de jeg kommer over fra å kjøpe tlf fra LG.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...