Gå til innhold

Se verdenspremieren på GTA V! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var redd jeg var for sent hjemme, men godt å se at jeg får med meg den direkte. Får bare håpe at pågangen ikke blir for stor hos rockstars hjemmesider, for jeg kan tenke meg at verden går av hengslene om 40 minutter.

 

Har høye forventninger til denne traileren! Nesten utrolig hvor mye jeg gleder meg til en videosnutt på et halvt minutt :)

Lenke til kommentar

Får vel kanskje få ræva i gir og runne ferdig GTA IV først rolleyes.gif

 

Mange gode missions i slutten av GTA4 som e verd å få med seg. Syns det e synd så mange som spiller gta og mener at spillet e runda straks at de har låst opp siste øy.

 

Hvis du ikke har spilt DLC episodan så e dem også verd å få med seg. Kan kjøpes til grei pris.

Begge er bra og bygger seg inn i noen missions du fikk se i originale gta4, men fra annen perspektiv da. i allefall så bør Ballad of Gay Tony prøves. tar ikke lang tid å runde. Litt lenger enn The Lost and Damned, men mye flere skikkelig "over the top" missions som e mye heftigere enn dem i originale GTA4.

 

Gleder meg sjøl endelig til å se hvor neste GTA blir å være. Har vært så mye spekulasjon på akkurat det så vil være avslappende å endelig få svar på akkurat det.

Lenke til kommentar

Får vel kanskje få ræva i gir og runne ferdig GTA IV først rolleyes.gif

 

Anbefaler deg sterkt å gjøre det! Rundet selv GTAIV for noen helger tilbake når jeg tok meg i nakken og syntes det var på tide. Angrer ikke et sekund. Mange timer med god underholdning mot slutten av spillet, og tilleggspakkene var fantastisk gode. Gjør det! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får håpe det blir noe og se da. Og ikke bare "Bla, bla, bla"... "ny by"... "BLA" ... En bil som kjører.. Mer dritt.. Også en GTA 5 logo.

 

Det blir nok like "informasjonsrik" som den første GTA IV trailern tenker jeg. Gameplay tviler jeg sterkt på at det blir ihvertfall, for jeg tror faktisk Rockstar aldri har lagt ut gameplay videoer av GTA serien, det er også litt av spenningen til man får prøvd spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...