Gå til innhold

Verdens beste arbeidsplass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt litt av hvert angående innsiden av MS.

Kjenner til en nå Indie spill utvikler som har jobbet der, personlig hadde jeg nok ikke ønsket å si det.

I allefall ikke til de som kjenner PC'er og Microsoft sin standard kvalitet.

 

De har sine lysglimt riktignok, men dessverre er de såpass få at de kan telles på en hånd.

Lenke til kommentar

Har hørt litt av hvert angående innsiden av MS.

Kjenner til en nå Indie spill utvikler som har jobbet der, personlig hadde jeg nok ikke ønsket å si det.

I allefall ikke til de som kjenner PC'er og Microsoft sin standard kvalitet.

 

De har sine lysglimt riktignok, men dessverre er de såpass få at de kan telles på en hånd.

Ja, og så? Alle kjenner vel noen som kjenner noen som er misfornøyde med et eller annet. Undersøkelsen sier likevel at folk flest er fornøyd med å jobbe i IT-bedrifter generelt og Microsoft spesielt.

Lenke til kommentar

Vell konklusjonen jeg har hørt er ganske enkelt, det er de små som er best, årsaken er at man slipper en masse rød teip og papirjobb for å få gjort noe.

Det var denne røde teipen som var blant årsakene til at Sony bukket under, MS lider av samme problemet, i tilegg har MS en god del dårlige / merkelige løsninger på problemer angående sikkerhet internt.

Lenke til kommentar

Vell konklusjonen jeg har hørt er ganske enkelt, det er de små som er best, årsaken er at man slipper en masse rød teip og papirjobb for å få gjort noe.

Det var denne røde teipen som var blant årsakene til at Sony bukket under, MS lider av samme problemet, i tilegg har MS en god del dårlige / merkelige løsninger på problemer angående sikkerhet internt.

 

Mulig jeg har sovet i timen, men når bukket Sony under?

 

Eller er du på en eller annen bad trip?

Lenke til kommentar

Har hørt litt av hvert angående innsiden av MS.Kjenner til en nå Indie spill utvikler som har jobbet der, personlig hadde jeg nok ikke ønsket å si det.I allefall ikke til de som kjenner PC'er og Microsoft sin standard kvalitet.De har sine lysglimt riktignok, men dessverre er de såpass få at de kan telles på en hånd.

 

Så du mener Microsoft har sine lysglimt? Kan du nevne noen i samme slengen som har flere lysglimt?

Lenke til kommentar

Vell konklusjonen jeg har hørt er ganske enkelt, det er de små som er best, årsaken er at man slipper en masse rød teip og papirjobb for å få gjort noe.

Det var denne røde teipen som var blant årsakene til at Sony bukket under, MS lider av samme problemet, i tilegg har MS en god del dårlige / merkelige løsninger på problemer angående sikkerhet internt.

Du har jo bare ikke peiling på hva du skriver om. Så enkelt er det. Kan det være dokumentasjon det snakkes om når du nevner rød teip og papirjobb? For dokumentasjon er jo et onde som vi vil ha bort.

Lenke til kommentar

Jobber selv i et firma som ligger bra på den lista. Det er ikke tvil om at det faktisk har noe for seg.

 

Det finnes så mange blogger fra MS ansatte, og deres sfære, og ut fra dem så virker MS som et dødskult sted å jobbe. Man må være en svært negativ person om man ikke klarer å se det. Man får jobbe med teknologi som er helt fremst i hva som er mulig - det er bare dritkult.

 

Jeg har ikke funnet noe som tilsier at folk slutter hos MS i hopetall, som man ville gjort om det var et møkkafirma.

 

Det hadde ikke vært meg i mot å dratt over dammen og jobbet hos dem i noen år. Desverre så har de noen av de sykeste ansettelsesprosessene som finnes, men sånn er det når man trenger de skarpeste.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...