Gå til innhold

Her er november-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke XE dobbelkjerne prosessor?
jo, det har den ;) på lik linje med den orginale sensation og XL, men XE og XL kjører på 1,5ghz, mens orginalen kjører på 1,2ghz

 

Nei, kun enkeltkjerne desverre: http://www.dinside.no/879829/htc-annonserer-sensation-xl.

 

Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note?

 

Galaxy nexus skal jo være den neste super telefonen men utifra jeg ser så er det Note som er det. Dersom man får 4.0 ICS på den så skal vel den være bedre. Eller overser jeg noe? Stor skjerm gjør meg ingenting så det trenger ikke å nevnes.

 

Ifølge en facebookmelding fra Samsung Italia så får Galaxy Note ICS i løpet av andre kvartal 2012.

Lenke til kommentar
Har ikke XE dobbelkjerne prosessor?
jo, det har den ;) på lik linje med den orginale sensation og XL, men XE og XL kjører på 1,5ghz, mens orginalen kjører på 1,2ghz
Nei, kun enkeltkjerne desverre: http://www.dinside.no/879829/htc-annonserer-sensation-xl.Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note?
Galaxy nexus skal jo være den neste super telefonen men utifra jeg ser så er det Note som er det. Dersom man får 4.0 ICS på den så skal vel den være bedre. Eller overser jeg noe? Stor skjerm gjør meg ingenting så det trenger ikke å nevnes.
Ifølge en facebookmelding fra Samsung Italia så får Galaxy Note ICS i løpet av andre kvartal 2012.

 

Jo men jeg spurte om noen var enig med meg i at det blir en bedre telefon en galaxy nexus med ISC eller var det noe jeg overså. Når den kommer er vel en annen sak. Jeg synes bare at note er bedre speca.

Lenke til kommentar

Hmm, en lovende Motorola-telefon!

 

Jeg stusser over hva jeg skal velge; Galaxy Nexus, Galaxy Note, Sensation XL eller vente på den oppgraderte versjonen av Galaxy S2 som er ventet å komme på nyåret?

 

I skrivende stund er jeg på min Desire HD og ønsker noe helt nytt i min neste mobil - ihvertfall Android 4.0.

 

Nok et mobildilemma... :-)

Lenke til kommentar

Blir ikke lett å velge noe nå nei. Hadde tro på nexus, men igjen gjorde de det idiotiske å ikke lagde plass for minnekort. Når alle de andre telefonene har det, hvorfor i all verden kan de ikke ha det på nexusen å. Heller sterkt mot motorola'en. Den er jo både topp spekka, tåler en trøkk og har et utseende som skiller seg ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg går fra iPhone 3GS til Galaxy Note. Ser ingen grunn til å velge Nexus fremfor Note da sistenevnte vil få Ice Cream Sandwich etter hvert, og har bedre maskinvare. Note er et beist av en telefon!

 

Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note?

+1. Har dere noe på planen? Ligger en del anmeldelser på nett allerede, bl.a. hos Engadget.

Lenke til kommentar

Jeg går fra iPhone 3GS til Galaxy Note. Ser ingen grunn til å velge Nexus fremfor Note da sistenevnte vil få Ice Cream Sandwich etter hvert, og har bedre maskinvare. Note er et beist av en telefon!

 

Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note?

+1. Har dere noe på planen? Ligger en del anmeldelser på nett allerede, bl.a. hos Engadget.

Nexus er pure Android. Det er min grunn til å velge Nexus. Om dette betyr noe er jo selvfølgelig veldig individuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg går fra iPhone 3GS til Galaxy Note. Ser ingen grunn til å velge Nexus fremfor Note da sistenevnte vil få Ice Cream Sandwich etter hvert, og har bedre maskinvare. Note er et beist av en telefon!
Forresten. Når kommer dere i amobil/mobilen med test av Samsung Galxy Note?
+1. Har dere noe på planen? Ligger en del anmeldelser på nett allerede, bl.a. hos Engadget.
Nexus er pure Android. Det er min grunn til å velge Nexus. Om dette betyr noe er jo selvfølgelig veldig individuelt.

 

Men pure Android kommer vel til de andre telefonene til neste år også (f.eks Note)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...