Gå til innhold

Ny verktøykasse fra Intel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som et praktiskt verktøy, men funker det BARE for Intel SSD, eller burde den funke med min Kingston SSD også?Forstår jo at det ikke vil funke med firmware-oppdatering osv gjennom programmet, men det meste andre burde vel kunne funke?

 

Nei, dette programmet vil ikke kunne brukes med andre SSDer. Den vil registrere din Kingston og si hvor mye plass som er tilgjengelig og brukt, men ikke mer enn det.

Lenke til kommentar

Fysj. Blir jo som å se countdown på tid man skal dø. Bortsett fra at det gjelder en SSD da.. men deprimerende. Etter min mening, that is.

 

Brukt min 320 160GB i snart 4mdn. På 100% enda den.. Kammerat sin x25-m er på 98% Og han kjøpte den på lansering...

 

Spør du meg virker det som hele saken med at SSD dør fort er litt vel oppblåst...

Lenke til kommentar

Fysj. Blir jo som å se countdown på tid man skal dø. Bortsett fra at det gjelder en SSD da.. men deprimerende. Etter min mening, that is.

 

Brukt min 320 160GB i snart 4mdn. På 100% enda den.. Kammerat sin x25-m er på 98% Og han kjøpte den på lansering...

 

Spør du meg virker det som hele saken med at SSD dør fort er litt vel oppblåst...

 

Kanskje noe overdramatisert ja. Men jeg har en ekstra C300 som backup for å være sikker.

Lenke til kommentar

Fysj. Blir jo som å se countdown på tid man skal dø. Bortsett fra at det gjelder en SSD da.. men deprimerende. Etter min mening, that is.

Brukt min 320 160GB i snart 4mdn. På 100% enda den.. Kammerat sin x25-m er på 98% Og han kjøpte den på lansering...

 

Spør du meg virker det som hele saken med at SSD dør fort er litt vel oppblåst...

Spørs helt hvilken SSD det er snakk om. Enkelte holder i evigheter, noen holder litt vel kort.

Lenke til kommentar

Fysj. Blir jo som å se countdown på tid man skal dø. Bortsett fra at det gjelder en SSD da.. men deprimerende. Etter min mening, that is.

Brukt min 320 160GB i snart 4mdn. På 100% enda den.. Kammerat sin x25-m er på 98% Og han kjøpte den på lansering...

 

Spør du meg virker det som hele saken med at SSD dør fort er litt vel oppblåst...

Spørs helt hvilken SSD det er snakk om. Enkelte holder i evigheter, noen holder litt vel kort.

 

Ja det er vel noe i det.. Intel gir jo 5års garanti på sine SSD, så de har i det minste troa på sine produkter da regner jeg med..

Lenke til kommentar

Jepp, men om en disk først tar kvelden, så tror jeg ikke hadde brydd meg så mye om at jeg hadde fått en ny, kontra hvor irriterende det er å miste data ;p

 

Det er derfor jeg har en USB 3.0 disk for alt av stort, og Dropbox kjørende for det små konstant ;)

Fra SSDen til USB 3.0 disken overfører jeg oppimot 110mb i sekundet så sikkerhetskopiering er lekende lett :)

Lenke til kommentar

Bruke ekstern disk til backup, jaja. Aldri mistet så mye data som med bruk av eksterne disker. Hadde nettopp en opprydding her med hmmm var vel 10 12 eksterne disker som gikk på fyllinga. Alle avgått med døden.

 

Kanskje ikke en "helt" ekstern HDD er den beste løsning, men en intern HDD, i sånn usb-hub ting. Selv bruker jeg flere av mine eldre HDD'er i slik en, da jeg er lat og ikke vil slå av PC for å dytte i ekstra HDD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...