Gå til innhold

Nå kan du stemme på Norges Favorittmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@craxmerax,

Støtter deg, iPhone 4 burde være på listen også, det er to forskjellige modeller, og mange som egentlig ville stemt på sin 4 vil nok gi sin stemme til 4S i mangel på alternativ, jeg reagerer også på at 4S er den første på listen, selv om listen ikke ser ut til å være verken alfabetisk, eller kronologisk. Med den gjennomføringen her kan man like gjerne sette alle produsentene som alternativ, ikke modellene.

Lenke til kommentar

Når iPhone 4S bare har vært i salg i noen få dager så er det ganske urimelig å ha den med i det hele tatt. Denne testen burde komme etter nyttår imo, slik at alle mobiler som kommer i år kan få en god sjanse.

Hei. iPhone 4S er nå fjernet. Den hadde kommet med ved en glipp.

 

Hvorfor er iphone 4s med i avtemningen når den kun har vært i salg i 3 dager, ser at iphone 4 mangler samtidig.

Er det kjøpt og betalt greia igjen?

 

Ser at det er nominert et telefon som var nominert ifjor også.

http://www.gulltasten.no/vote_public/index.php?section=h2 ref denne listen.

iPhone 4 var nominert i fjor, derfor er den ikke med i år.

Hvilken telefon mener du var nominert i fjor også?

Lenke til kommentar

Ha, ha... Nå har Erlend jobben!

Jeg kaste meg på og støtte LordErik også. Siden vi snakker om årets mobil, og både iPhone 4, og 4S har vært i salg i 2011 burde vel egentlig begge være på listen? Nå har ikke jeg lest noe regelverk for avstemningen, men det at du har vært med på listen tidligere trenger vel ikke å utelukke deg fra årets liste? Dersom 4S skulle vinne både 2011, og 2012 burde jo være en sensasjon med tanke på utviklingen, men folkets valg vil jo uansett være subjektivt, og derfor bør alle telefoner med potensiale til å nærme seg toppen få bli med. Jeg kan ikke fordra Apple selv, men begge telefonene bør være med på listen.

Lenke til kommentar
iPhone 4S er fjernet og iPhone 4 får ikke være med? Blir ikke dette ganske tåpelig med tanke på hvor stor markedsandel Apple har?
iPhone 4 er ikke med fordi den var med i fjor. Gulltasten 2011 tar bare med telefoner som er blitt utgitt i perioden 20. oktober 2010 - 20. oktober 2011.

 

 

Da mangler dere engodel telefoner som burde vært med på listen,

Htc Mozart

Htc Titan

Htc Gratia

htc evo 3d

 

fra htc bare, sikkert andre modeller fra andre merke som er utelat.

 

Ser ut som dere har kun valgt deres egne favoritt telefoner,

minner på hva dere gjorde med sølvtasten hvor dere nominerte samsung galaxy s i de fleste kategori selvom den ikke ble utgitt etter fristen for når den skulle vært utgitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987134

Blir vel litt feil å namngi testen "Norges favorittmobil" når det kun er snakk om mobiler som blei gitt ut i perioden 20. oktober 2010 - 20. oktober 2011.. Gi det heller eit namn som "Årets norske favorittmobil" elns+.. :-)

 

Men sjølvsagt, overskrifta sel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...