Gå til innhold

Denne kan forandre hverdagen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk lyst på noen aksjer. Har trua på at de kan tjene en del penger etterhvert.

 

Aksjene er faktisk ikke så dyre. ca kr 1.60 pr aksje. Jeg kjøpte 10 000 for 0.96 kr for en måned siden så jeg har allerede tjent en liten slant. Problemet er at jeg har fulgt med aksjen fra sommeren i fjor og burde absolutt ha eid minst det doble eller tredoble... Men sån kan det gå. Den har vært oppe i 2.50kr tidligere i februar en gang tror jeg. Så det er absolutt potensiale i både aksjen og utsiktene til teknologien. Det er fortsatt noen år til alt er på plass så det er en investering på lang sikt.

Lenke til kommentar
Fikk lyst på noen aksjer. Har trua på at de kan tjene en del penger etterhvert.
Dette høres litt Opticomalt ut... Men det var jo mange som tjente grove penger på det også.

 

De har allerede inngått kontrakter med leketøys produsenter i kina, men de er ikke de største siden de er i oppstartsfasen. Greien med thinfilm er at det er så billig å produsere at uansett hvor stor kontrakt de får så vil de ende med overskudd. Tsja, er man tidlig ute så kan man pent tjene en liten sum. Så kan man vente hvis man har tolmodighet. jeg har hatt 75% avkastning allerede så det er ikke gale for min del. Nok til en iphone 5 en dag den kommer ;) Eller samsung nexus som jeg venter på å få prøve...

Lenke til kommentar

De har allerede inngått kontrakter med leketøys produsenter i kina, men de er ikke de største siden de er i oppstartsfasen. Greien med thinfilm er at det er så billig å produsere at uansett hvor stor kontrakt de får så vil de ende med overskudd. Tsja, er man tidlig ute så kan man pent tjene en liten sum. Så kan man vente hvis man har tolmodighet. jeg har hatt 75% avkastning allerede så det er ikke gale for min del. Nok til en iphone 5 en dag den kommer ;) Eller samsung nexus som jeg venter på å få prøve...

 

Det høre jo bra ut. Sammenligningen med Opticom var selvsagt en liten spøk.

Håper dette vil utvikles videre. Spørsmålet blir vel om det kan bli reelt kraftige prosessorer ut av dette. Da har man jo skutt gullfuglen.

Lenke til kommentar

Det høre jo bra ut. Sammenligningen med Opticom var selvsagt en liten spøk.

Håper dette vil utvikles videre. Spørsmålet blir vel om det kan bli reelt kraftige prosessorer ut av dette. Da har man jo skutt gullfuglen.

 

Hvorfor spøke med det? De er jo egentlig restene av Opticom. Eller ble skilt ut av Opticom omtrent samtidig som Fast Search & Transfer (nå kjøpt opp av Microsoft) ble det i sin tid.

 

http://www.dagensit.no/article2139016.ece

http://no.wikipedia.org/wiki/Opticom

 

Som aksje spekulasjon er sikkert det greit å kjøpe og selge aksjer. Med tanke på at jeg har hørt om denne teknologien i over 10 år, uten at det har blitt noe ut av det ville jeg ikke ha veddet penger på at ThinFilm vil gjøre suksess. Føler jeg har sett samme artikkelen for flere år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...