Gå til innhold

– Apple lanserer en Siri-basert TV før 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper da at Apple ikke lager TVen selv. Designet ja, og software. Men altså kvaliteten av panelet etc, står sikkert samsung/lg for. Akkurat samme som panelet til hver eneste mac/ios device.

 

Designe en TV er ikke en stor forandring fra å designe en imac eller slike ting. Håper ikke forfatter av artikkelen tror Apple lager panelet etc også.

 

Hvis dette er en realitet, så er det interessant for hos først når siri støtter norsk, som ikke kommer til å skje på lang tid.

Lenke til kommentar

Fikk meg en god latter når jeg leste dette. Hva f... er det de tenker med. Blir dette en slager skal jeg kjøpe en for å lagge tullevideoer og legge dem ut på youtube. Ser for meg en haug med Apple tver slengt i grøfta eller ligge strød utenfor verandaer til folk. Tenk deg at du roper "skyt" under en fotball kamp og tven finner på å skifte kanal. Hehe. Dette er en tåpelig påfunn. Jeg håper at apple ikke har tenkt å lage denne tven. Jeg håper de ikke lager tv i det hele tatt og holder seg til det de kan best og overlater dette til dem som har laget tv siden 50 tallet. Tror ikke at Apple tv vil lykkes. Har de glømt hvem som styrer denne bransjen? Sony sitter på begge sider av spakene. Styrer helve Holywood og produserer tver. Samsung og LG er i ferd med å revolusjonere alt som er igjen å revolusjonere i denne bransjen. Panasonic er uslåelige og det er også Sharp, Pioneer, Philips og flere hundre andre. Apple er bare en Eple i forhold til de som har laget TVbokser siden Fjernsynets morgen. For å ikke snakke om alle kabeltv aktører og andre som leverer innhold som apple må ta en kamp med for å komme på markedet. Tror ikke f.eks AOL, Time warner og andre giganter er interesert at eple selskapet skal spise seg inn i deres herredømme.

Lenke til kommentar

Fikk meg en god latter når jeg leste dette. Hva f... er det de tenker med. Blir dette en slager skal jeg kjøpe en for å lagge tullevideoer og legge dem ut på youtube. Ser for meg en haug med Apple tver slengt i grøfta eller ligge strød utenfor verandaer til folk. Tenk deg at du roper "skyt" under en fotball kamp og tven finner på å skifte kanal. Hehe. Dette er en tåpelig påfunn. Jeg håper at apple ikke har tenkt å lage denne tven. Jeg håper de ikke lager tv i det hele tatt og holder seg til det de kan best og overlater dette til dem som har laget tv siden 50 tallet. Tror ikke at Apple tv vil lykkes. Har de glømt hvem som styrer denne bransjen? Sony sitter på begge sider av spakene. Styrer helve Holywood og produserer tver. Samsung og LG er i ferd med å revolusjonere alt som er igjen å revolusjonere i denne bransjen. Panasonic er uslåelige og det er også Sharp, Pioneer, Philips og flere hundre andre. Apple er bare en Eple i forhold til de som har laget TVbokser siden Fjernsynets morgen. For å ikke snakke om alle kabeltv aktører og andre som leverer innhold som apple må ta en kamp med for å komme på markedet. Tror ikke f.eks AOL, Time warner og andre giganter er interesert at eple selskapet skal spise seg inn i deres herredømme.

 

Måtte le når jeg leste innlegget ditt. Større Apple hater skal du se lenge etter .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

apple hater å langt i fra. Skrev dette på en mac. Men mann skal være real. Kan du ikke se selv hvor mange TV produsenter som finnes i denne verden. Og tenk selv hvordan stemme styrt tv vil funke i stua di. Du sitter vel ikke og ser på tv bestandig alene. Så fjernkontrollen har kommet for å bli. Og i tv boksen er det ikke noe mere å revolusjonere. For enklere får du det ikke. Det er på inholdsfronten fjernsynet kan endres. Og det er det på god vei. Det er det altfor mange om beinet til at apple og google kan ha noe sjans. Bare se på det Britiske kabeltv markedet. Der kan du velge egne kameravinkler og om du vil ha mannelig eller kvinnelig tv komentator på fotbal kamper. Bare se på Sky News. Og så tilbake til fjernkontrollen. Vil du rope til TVen din for å skifte kanal? Du bør sjekke litt dette markedet før du sier noe. Det er ikke noe apple hat. Heller redd for at apple skyter seg selv i foten her. Dette er ikke deres greie.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...