Gå til innhold

LGs toppmobil får ikke Android 4.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det tekniske grunner til at produsentene nøler med dette? Eller er det bare for å selge flere nye mobiler?

 

Jeg føler meg litt bortskjemt som har iOS 5 på min to år og to generasjoner gamle 3GS.

 

Lurer på hvordan folk hadde reagert om Dell eller HP sa til sine kunder at "beklager, men dere får ikke oppgradere til siste versjon av Windows". Det burde da strengt tatt være brukerens valg, ikke minst når det er snakk om et åpent system.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det tekniske grunner til at produsentene nøler med dette? Eller er det bare for å selge flere nye mobiler?

 

Jeg føler meg litt bortskjemt som har iOS 5 på min to år og to generasjoner gamle 3GS.

 

Lurer på hvordan folk hadde reagert om Dell eller HP sa til sine kunder at "beklager, men dere får ikke oppgradere til siste versjon av Windows". Det burde da strengt tatt være brukerens valg, ikke minst når det er snakk om et åpent system.

 

Geir :)

Sant det, bortsett fra at alle produsentene tror det å lage sitt eget customskin er the shit!

Lurer på hva som hadde skjedd om f.eks. Samsung fant ut at de skulle lage en ny produktserie for android, der alle mobiler og Tablets ville kjøre stol android. Tror det kunne blitt populært.

Lenke til kommentar

Dette er rett og slett for dårlig, elendig rett og slett! Med iPhone/iOS produkter kan man ihvertfall føle seg trygg på software biten i mange år som det blir påpekt her.

Sikker og sikker. Nå har vel de som er med i AUA forpliktet seg til et minstekrav på 2 år, noe som da tilsvarer det samme som Apple med sine telefoner. Om du kjøpte en telefon som var eldre en 3GS så får du ikke oppgradert lenger til nyeste OS. Siden Apple sitter med full kontroll på både HW og SW synes jeg det faktisk er enda svakere av Apple å dumpe støtte for eldre modeller såpass raskt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

vent nå litt... sto det ikke på pakken (selve salgsesken) at denne skulle få oppdateringer rimelig kjapt osv? er ikke det et slags brudd på markedsføringsloven?

 

edit: prøvde å leite litt på nettet etter bildet av en 2x-eske, men fant ingenting. kanskje noen av dere har en eske og kan bekrefte/avkrefte dette?

 

edit2: men hvis noen brukere virkelig vil ha ICS på sin 2x så kan de alltids legge inn Cyanogenmod, som ofte er bedre og raskere enn originalROM. Likevel så burde dette ikke være nødvendig for en såpass kraftig telefon.

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Er det tekniske grunner til at produsentene nøler med dette? Eller er det bare for å selge flere nye mobiler?

 

Jeg føler meg litt bortskjemt som har iOS 5 på min to år og to generasjoner gamle 3GS.

 

Lurer på hvordan folk hadde reagert om Dell eller HP sa til sine kunder at "beklager, men dere får ikke oppgradere til siste versjon av Windows". Det burde da strengt tatt være brukerens valg, ikke minst når det er snakk om et åpent system.

 

Geir :)

 

Joa siden det er åpent så kan man sikkert det MEN da må du lage drivere selv også, til feks, "skjermkort, nettverk, gsm. blåtann, osvosv.. :thumbup:

 

 

 

 

 

MEN ja ikke bra av LG :/

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...