Gå til innhold

Ukens nettutgivelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Viste ikke at BF3 var en nettutgivelse :p

 

Det er vel på sett og vis en nettutgivelse, men den artikkelserien her tar vel for seg spill som ikke havner i butikkhylla!

Lenke til kommentar

Hold dere langt unna Stronghold 3! Makan til uferdig spill skal du lete lenge etter, bare les selv på Steam forumet og det offisielle hos Firefly studio.

 

Venter på svar fra Steam angående å få tilbake penger, mangler flere ting og spillet er ødelagt av design virker det som.

 

Værste er vel at murene som skal være revolusjonære kan ødelegges av spydfolk, og etter et par stikk med spydet EKSPLODERER muren i masse biter med veldig avansert fysikk, og kaster også av alle som sto oppe på nevnte mur (dreper de fleste av de i samme slengen).

 

Møkkaspill, håper inderlig jeg får tilbake pengene... Hvis ikke blir jeg skuffa!

Lenke til kommentar

Hold dere langt unna Stronghold 3! Makan til uferdig spill skal du lete lenge etter, bare les selv på Steam forumet og det offisielle hos Firefly studio.

 

Venter på svar fra Steam angående å få tilbake penger, mangler flere ting og spillet er ødelagt av design virker det som.

 

Værste er vel at murene som skal være revolusjonære kan ødelegges av spydfolk, og etter et par stikk med spydet EKSPLODERER muren i masse biter med veldig avansert fysikk, og kaster også av alle som sto oppe på nevnte mur (dreper de fleste av de i samme slengen).

 

Møkkaspill, håper inderlig jeg får tilbake pengene... Hvis ikke blir jeg skuffa!

 

Pokker også! Gledet meg masse til dette spillet. Har mange gode minner fra Stronghold 2 og Stronghold Crusader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...