Gå til innhold

GTA V er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg liker best ved denne nyheten er at jeg gleder meg like mye nå, som jeg gjorde når jeg var drittunge. Det er kommet mange spill i serien, men det føles fortsatt ikke som om Rockstar melker navnet. April neste år blir det 4 år siden GTA IV kom ut, noe som bør være et lite bevis for at de tar seg god tid med denne tittelen.

 

Blir deilig å utforske dette absurde universet igjen! :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Regner med PC-plattforemn får en dritt-deal som vanlig, for håpe de overrasker positivt i så måte.AtW

 

Jeg velger å håpe på at du tar feil, og at rockstar denne gangen går tilbake til PC som plattform pga. mangelfull maskinvare på konsollene... Vi kan selvsagt være så uheldig og få dette spillet servert på de nylanserte konsollene neste år da, men fram til den tid velger jeg å være optimistisk. Om enn bare for å bli ettertrykkelig knust når jeg skjønner at rockstar gir oss pc spillere fingeren nok en gang og katter ikke driter regnbuer..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Regner med PC-plattforemn får en dritt-deal som vanlig, for håpe de overrasker positivt i så måte.AtW

 

Jeg velger å håpe på at du tar feil, og at rockstar denne gangen går tilbake til PC som plattform pga. mangelfull maskinvare på konsollene... Vi kan selvsagt være så uheldig og få dette spillet servert på de nylanserte konsollene neste år da, men fram til den tid velger jeg å være optimistisk. Om enn bare for å bli ettertrykkelig knust når jeg skjønner at rockstar gir oss pc spillere fingeren nok en gang og katter ikke driter regnbuer..

 

Tviler, konsollene kjører jo GTA IV/red dead/LA Noire ganske bra, så tror ikke rockstar ser de som mangefulle, men heller uten behov/mulighet for å oppgradere spillmotoren.

 

Det er dog en "fordel" med at vi forsatt har de crappy konsollene, og det er at Rockstar antakligvis ikke gidder å bruke tid på å utvikle en ny motor, og bruker tilsvarende den de har brukt i de forrige spillene(som forøvrig egentlig ser veldig bra ut selv idag). På den måten øker sannsynligheten på at vi får et spill med like stort eller større størrelsenivå enn San Andreas, da de får bedre tid til å bruke på innhold.

 

PC-versjonen kommer nok et halvt år etter konsoll..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

GTA IV var et helt ekstremt bra spill som rett og slett ble ødelagt av småtteri. Den hersens mobiltelefonen er rett og slett så plagsom at jeg aldri klarte å fullføre spillet. Jeg tok det opp ved flere anledninger, motivert som bare det, for nå skulle spillet fullføres, men nei. Mobilen går av tre ganger mellom hvert oppdrag og stykker opp spillet så mye at man aldri kommer inn i flyten. Det er ikke mulig å nyte historien på grunn av dette og det er strengt tatt ikke mulig å skape helvete på samme måte som i GTA 3, Vice City og San Andreas heller.

 

Red Dead Redemption beviser hva et Rockstar-spill kan bli når man kan leve seg 100% inn i det man gjør i spillet. Der er det få forstyrrende elementer, og spilleopplevelsen blir så uendelig mye bedre. Atmosfæren i GTA og RDR er ulikt noe annet, og Liberty City er kanskje den mest forseggjorte spillverdenen jeg har sett. Det er så forferdelig synd at opplevelsen hindres når innpakningen er så god. Saint's Row 2 og Just Cause 2 er i mine øyne langt bedre spill enn GTA IV, selv om begge har historier som er tvers igjennom forferdelige. Spillene er bedre, rett og slett fordi de gir deg frihet til å bare kødde rundt og ha det gøy på dine egne premisser. Historien havner i andre rekke. Det beste ville selvfølgelig vært et spill som både gir deg frihet til å leke og serverer en engasjerende historie, og et slikt spill har jeg ikke sett siden GTA: San Andreas. Håper GTA V klarer bragden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å fy faen! Buksa reiste seg idet jeg kom over denne artikkele, og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg noe vanvittig! GTAIV var mitt første ordentlige møte med serien, og jeg har blitt så forelsket i dette spillet og ekstrautgaene at jeg knapt kan vente til GTA V!

 

Gleder meg ordentlig til traileren. Bare synd Rockstar er noe knapp med informasjon om sine kommende spill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...