Gå til innhold

- Onsdag slår Nokia knockout på iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får vel se når nokiamobilene kommer med WP. De har jo nokia sine greier, type Ovi Maps, og div styr. Men hvem vet hvordan Nokia får affektere WP. De har sagt de ikke ønsker variere for mye fra originale WP.

 

 

Såklart er det en drøy påstand. Det er en headline. "IPHONE SELGER MEST!" -> "ifølge netcom sine salgstall fra nettbutikken deres i januar". Feks.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sliter litt med å se hvordan WP skal ta igjen Android - eller iOS.

 

Men klart, om det i 2012 blir vanlig å slippe mobiltelefoner med tilsvarende design og innmat - men med valget mellom WP og Android - OG MS klarer å få utviklerene til å utvikle for WP slik det i dag er naturlig å utvikle for både Android og iOS om man mener alvor - ja da skal i teorien WP og Android selge omtrent likt.

 

Magefølelsen min tilsier at MS ikke klarer dette og at Nokia kunne hatt posisjonen til Samsung om de satset helhjertet på Android for 2 år siden. Slik det er nå er WP en attpåklatt som kommer til å slite med å komme over 5% markedsandel og Nokia er kjempen som sov i timen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror nokia kunne gravd seg godt ut av helvetet sitt om de fikk ut maemo6/meego harmattan for 1 år siden og kjørte helhjertet på med det. Eller satset på Maemo5, som var fantastisk da det kom ut, i stedet for Symbian.

 

Men thats all in the past. Kan glatt set at WP blir konkurransedyktig mot iOS og Android. I alle fall iOS.

 

Men klart, oss som var Nokiafans back in the day er jo nitriste over at de ikke fulgte videre på maemolinja si i stedet for å styre med symbian såpass lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt usikker på om jeg skal bytte ut supertelefonen min HTC HD2 med en WP7.5 telefon som denne fra Nokia, HTC Radar eller Samsung Omnia W, eller om jeg rett og slett skal vente til neste år og Windows 8 i mobilformat.

 

For jeg regner med at Windows 8 blir skikkelig multiplatform, altså mobiler, tablets og pcer.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

hmmm. Jeg trudde vel aldri at jeg skulle sitte med en samsung nå for 4 år siden, så ting kan jo skje.

Jeg som alltid har hatt nokia(har kun vært innom den første iphone, og en neonode n2) synes de har vært vannvittig trege.

 

Det var vel ikke mange andre som trudde de kom til å sitte med samsung, htc eller lg i dag.

Nå er det Sony ericsson og Nokia som etter min mening sliter mest. Ihvertfall Nokia.

 

Det jeg mener er at ting kan snu seg. Og det skjer fort.

Men, samtidig så skal jo Nokia lage nok en plattform. Jeg mener 3 store plattformer er litt å ta i.

Klarer de å ta over markedet til Apple, så skal jeg bøye meg i støvet.

 

Jeg klarer meg ihvertfall uten Iphone (det kan jeg si som ex. iphone-eier)

Samtidig synes jeg det er overraskende at de selger så mye som de gjør av 4s. Etter min mening er den en flopp.Jeg er hverken ekspert eller anmelder, men mener at man blir lurt av det de driver med. De melker før de kommer med "evolusjonen", iphone 5.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...