Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes grafikken ingame på figurene - særlig ansiktene - ser mistenkelig Anarchy Online-aktig ut. Håper ikke det er for mye gjenbruk her. AO begynner å bli rimelig gammalt.

Work in progress.

 

For ikke så lenge siden så utlyste Funcom et par jobber som omhandlet karakteranimasjoner og design i The Secret World. Dette er nok ikke noe du trenger å bekymre deg for.

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan folk fremdeles hentyder misnøye basert på AoC sin realtivt harde start. Man trenger ikke mer enn 2 min på google, eventuelt den første MMO-siden man kommer på for å lese og høre om hvor bra AoC nå er blitt, og hvor mye de har forandret på dette spillet.

Jeg vil gå så langt at jeg tviler på noen MMO-utviklere kan skilte med en så solid omvandling og justering av et MMO som Funcom har gjort med AoC, og det er DET folk i rasjonelle omgivelser ville basert sine meninger på.

 

The Secret World har forøvrig et helt annet team enn de som laget AoC, jobber separat. Med tanke på erfaringen Funcom sitter med nå, som kanskje er noe av det mest bunnsolide innen bransjen, i tillegg til ballene de viser de har, så kan jeg ærlig talt ikke fatte at folk i det hele tatt vurderer å tro at dette blir et lignende resultat som AoC var på release.

 

Tullinger som ikke har greie på hva de snakker om, som har lest for mye whineposter på diverse sinnaforum burde kule bæret litt, og se hva Funcom faktisk driver med før du begynner med sitt meningsløse AoC-refererte fjas!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan folk fremdeles hentyder misnøye basert på AoC sin realtivt harde start. Man trenger ikke mer enn 2 min på google, eventuelt den første MMO-siden man kommer på for å lese og høre om hvor bra AoC nå er blitt, og hvor mye de har forandret på dette spillet. Jeg vil gå så langt at jeg tviler på noen MMO-utviklere kan skilte med en så solid omvandling og justering av et MMO som Funcom har gjort med AoC, og det er DET folk i rasjonelle omgivelser ville basert sine meninger på. The Secret World har forøvrig et helt annet team enn de som laget AoC, jobber separat. Med tanke på erfaringen Funcom sitter med nå, som kanskje er noe av det mest bunnsolide innen bransjen, i tillegg til ballene de viser de har, så kan jeg ærlig talt ikke fatte at folk i det hele tatt vurderer å tro at dette blir et lignende resultat som AoC var på release. Tullinger som ikke har greie på hva de snakker om, som har lest for mye whineposter på diverse sinnaforum burde kule bæret litt, og se hva Funcom faktisk driver med før du begynner med sitt meningsløse AoC-refererte fjas!

 

Hør hør!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan folk fremdeles hentyder misnøye basert på AoC sin realtivt harde start. Man trenger ikke mer enn 2 min på google, eventuelt den første MMO-siden man kommer på for å lese og høre om hvor bra AoC nå er blitt, og hvor mye de har forandret på dette spillet.

Jeg vil gå så langt at jeg tviler på noen MMO-utviklere kan skilte med en så solid omvandling og justering av et MMO som Funcom har gjort med AoC, og det er DET folk i rasjonelle omgivelser ville basert sine meninger på.

 

The Secret World har forøvrig et helt annet team enn de som laget AoC, jobber separat. Med tanke på erfaringen Funcom sitter med nå, som kanskje er noe av det mest bunnsolide innen bransjen, i tillegg til ballene de viser de har, så kan jeg ærlig talt ikke fatte at folk i det hele tatt vurderer å tro at dette blir et lignende resultat som AoC var på release.

 

Tullinger som ikke har greie på hva de snakker om, som har lest for mye whineposter på diverse sinnaforum burde kule bæret litt, og se hva Funcom faktisk driver med før du begynner med sitt meningsløse AoC-refererte fjas!

 

Enig her! FunCom har lært mye av sine feil, og AoC er kraftig forbedret siden lansering. Gir mer enn gjerne TSW sjansen til å overbevise meg, pluss at vi ikke har Gaute 'There will be no camping in the Shadowlands' Godager til å komme med helt urealistiske løfter om spillets innhold. :)

Lenke til kommentar

Synes heller ikke AoC var saa mye verre enn andre mmo releaser generelt, sluttet selv grunnet at folk forsvant fra spillet og de 2 serverne jeg spilte paa ble relativt tomme.

Har sett verre releaser enn hva de hadde, dc universe er mye verre enn AoC var (ps3 versjonen vel aa merke), men merkelig nok har ikke de faatt saa mye pepper for det.

 

Haaper de faar det til aa klaffe denne gangen, Anarchy online var tross alt et bra konsept naar det kom ut & hadde litt mere elementer enn hva WoW & alle klonene etter det har hatt.

 

Har faktisk tro paa at de vil faa det til + at de gaar litt andre veier enn den lettvinte spillemaaten som de fleste kjoerer paa.

 

Godt vi har selskaper som Funcom sier jeg som toer aa satse litt. :)

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan folk fremdeles hentyder misnøye basert på AoC sin realtivt harde start. Man trenger ikke mer enn 2 min på google, eventuelt den første MMO-siden man kommer på for å lese og høre om hvor bra AoC nå er blitt, og hvor mye de har forandret på dette spillet.

Jeg vil gå så langt at jeg tviler på noen MMO-utviklere kan skilte med en så solid omvandling og justering av et MMO som Funcom har gjort med AoC, og det er DET folk i rasjonelle omgivelser ville basert sine meninger på.

 

The Secret World har forøvrig et helt annet team enn de som laget AoC, jobber separat. Med tanke på erfaringen Funcom sitter med nå, som kanskje er noe av det mest bunnsolide innen bransjen, i tillegg til ballene de viser de har, så kan jeg ærlig talt ikke fatte at folk i det hele tatt vurderer å tro at dette blir et lignende resultat som AoC var på release.

 

Tullinger som ikke har greie på hva de snakker om, som har lest for mye whineposter på diverse sinnaforum burde kule bæret litt, og se hva Funcom faktisk driver med før du begynner med sitt meningsløse AoC-refererte fjas!

 

Er ikke et helt anna team som lagde AoC som lager TSW. Er fremdeles de samme folka som tar avgjørelser. Fremdeles samme engine. Mellomledelsen ble overført etter AoC til TSW. Resten ble permitert, altså de som produserte det visuelle og gamedesign til AoC.

 

Det er så utrolig at du klarer å snakke om hvordan missnøyen er etter AoC og syter på folk som er missfornøyd og er skeptiske til TSW. De har all rett til å være missfornøyd, og de har all rett til å ta den skeptismen videre. Det er ingen unnskyldning at spillet er bra NÅ, 4 år etter.

 

Akkurat det samme skjedde etter AO, og vet du hva, de folka som var skeptiske hadde rett.

 

Viss vi alle er helt ærlige med oss selv nå, så vet vi alle at funcom har bæsja seg selv på leggen flere ganger. Og de som er skeptiske har rett til å være skeptiske uten at fanboys som deg selv skal syte på det. Det burde du akseptere pga den simple faktaen at funcom er et svakt gaming selskap som ikke har levert de beste produktene.

 

La oss sammenligne dette med for.eks en regisør som lager 3 dritdårlige filmer, du forventer ikke at han plutselig skal lage en bra en. Dermed har du all rett til å være skeptisk pga du har vært skuffa over de filmene han har lagd før.

 

En enhver person som har en smule kritisk tankegang og har littegranne selvinnsikt i seg selv burde forstå at skeptisme til dette spillet er ren logikk.

Endret av MarciahL
Lenke til kommentar

Saken er jo at om man har dårlige erfaring med butikker og andre type varer, kan man klage, og alle er enig, mens spillselskap skal liksom ha lov til å gi ut "ubrukelige" produkter, og ta betalt for disse. De kan jo bare bruke de neste årene på å patche. Flere gjør dette, og det er en uting som man egentlig burde gjort noe med ved å la være å kjøpe disse produktene før de er anmeldt og friskmeldt.

Lenke til kommentar

Saken er jo at om man har dårlige erfaring med butikker og andre type varer, kan man klage, og alle er enig, mens spillselskap skal liksom ha lov til å gi ut "ubrukelige" produkter, og ta betalt for disse. De kan jo bare bruke de neste årene på å patche. Flere gjør dette, og det er en uting som man egentlig burde gjort noe med ved å la være å kjøpe disse produktene før de er anmeldt og friskmeldt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...