Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes grafikken ingame på figurene - særlig ansiktene - ser mistenkelig Anarchy Online-aktig ut. Håper ikke det er for mye gjenbruk her. AO begynner å bli rimelig gammalt.

Work in progress.

 

For ikke så lenge siden så utlyste Funcom et par jobber som omhandlet karakteranimasjoner og design i The Secret World. Dette er nok ikke noe du trenger å bekymre deg for.

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan folk fremdeles hentyder misnøye basert på AoC sin realtivt harde start. Man trenger ikke mer enn 2 min på google, eventuelt den første MMO-siden man kommer på for å lese og høre om hvor bra AoC nå er blitt, og hvor mye de har forandret på dette spillet.

Jeg vil gå så langt at jeg tviler på noen MMO-utviklere kan skilte med en så solid omvandling og justering av et MMO som Funcom har gjort med AoC, og det er DET folk i rasjonelle omgivelser ville basert sine meninger på.

 

The Secret World har forøvrig et helt annet team enn de som laget AoC, jobber separat. Med tanke på erfaringen Funcom sitter med nå, som kanskje er noe av det mest bunnsolide innen bransjen, i tillegg til ballene de viser de har, så kan jeg ærlig talt ikke fatte at folk i det hele tatt vurderer å tro at dette blir et lignende resultat som AoC var på release.

 

Tullinger som ikke har greie på hva de snakker om, som har lest for mye whineposter på diverse sinnaforum burde kule bæret litt, og se hva Funcom faktisk driver med før du begynner med sitt meningsløse AoC-refererte fjas!

  • Liker 6
Lenke til kommentar