Gå til innhold

Ny World of Warcraft-utvidelse kunngjort (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pandaren Brewmaster! YEEEEEE

Jeg sa engang til en kompis som prøvde å få meg med på WoW, at jeg skulle joine den dagen Pandaren Brewmasters ble tilgjengelig som spillbar rase og klasse.

Endte opp med at jeg startet rett før WOTLK, spilte en stund og gikk lei.

 

Ser ut som at jeg må spise i meg ordene mine, og plukke fram spillet igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå har WoW totalt gått av skaftet. Dette er bare en diger rip av Kina, ifra topp til bunn. Og med pandaer og pokemon-spill så virker det som om Blizzard er iferd med å gi opp kampen med mer moderne MMORPG'er, og sikte seg inn mot asiafetiscister, animefanbois og barn.

 

Seks år med WoW. Takk for meg. Vi sees i SWTOR.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nå har WoW totalt gått av skaftet. Dette er bare en diger rip av Kina, ifra topp til bunn. Og med pandaer og pokemon-spill så virker det som om Blizzard er iferd med å gi opp kampen med mer moderne MMORPG'er, og sikte seg inn mot asiafetiscister, animefanbois og barn.

 

Seks år med WoW. Takk for meg. Vi sees i SWTOR.

 

SWTOR? WoW med ny skin? Neitakk vi sees i GW2 :3

 

Før fanboysa kommer: Jeg har ikke prøvd SWTOR beta men etter hva jeg har sett og hørt er det mitt intrykk av SWTOR. Blir nok å prøve spillet hvis jeg hører gode ting om det men GW2 er mer hype for min del. Ingen subscription og PvP chars er også +.

Lenke til kommentar

SWTOR? WoW med ny skin? Neitakk vi sees i GW2 :3

 

Før fanboysa kommer: Jeg har ikke prøvd SWTOR beta men etter hva jeg har sett og hørt er det mitt intrykk av SWTOR. Blir nok å prøve spillet hvis jeg hører gode ting om det men GW2 er mer hype for min del. Ingen subscription og PvP chars er også +.

 

SWTOR er evolusjon, ikke revolusjon. Men det er definitivt nytt, friskt og stort nok til å bli det 'next big thing'.

 

Guild Wars 2 ser ut som en liten revolusjon, og er definitivt noe jeg kommer til å prøve, men jeg finner det uhyre merkelig at det er gratis å spille. Og når noe virker for godt til å være sant...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Panda-rasen har vært en del av WoW-universet lenge så det var bare et spm. om tid før de dukket opp. Pokemon er fra Japan, ikke Kina (Nei det er ikke det samme! ) Ser bra ut. Tar nok en tur innom, men satser på SWTOR først. Gleder meg mest til ny Blizzard CG i forbindelsen med utgivelsen :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å ha "pokémon-kamper" med kjæledyrene dine er en helt valgfri ting som jeg regner med at under 5% av spillere vil bruke særlig mye tid på. Virker bare morsomt. De lager Blizzard DotA og TD til SC2 også, plager ingen.

 

Hva resten angår elsker jeg feelingen på Pandaria, Pandaren og munken. WoW er svært sterkt preget av å være inspirert av diverse kulturer fra den virkelige verden, og dette blir bare enda mer tydelig i MoP. Ikke noe nytt, bare en videreføring av noe gammelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...