Gå til innhold

Tele2 ber om unnskyldning for nedetid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Driter i hele Tele2. Snakket med dem 4 ganger denne uka. Alt jeg fikk til svar var at "det kan vi ikke hjelpe deg med. Ja, vi vet at andre operatører gjør sånn gratis, men vi gjør det ikke".

 

Korteste abonnementet jeg har hatt noensinne.

Lenke til kommentar

Jeg rører ikke Tele2 lengre, selv med ildtang.

Makan til ubrukelig kundeservice, og firma skal man lete lenge etter.

Blitt fakturert for to forskjellige abonnement, i samme periode, på samme telefonnummer, fire måneder på rad, hvor kundeservice har påstått de har rettet opp i det. Har måtte krangle for å si opp mobilt bredbånds-abonnement etter tre måneder (de har ofte tilbud slike pakker som varer i 3mnd), over telefon gir de ingen informasjon om at kunde selv må si opp etter tre måneder. De får aldri en krone av meg igjen, uansett hvor ille konkurentene måtte bli.

 

- Mortis

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva man enn sier om Tele2 må jeg si at Tele2 og brukerne deres virkelig imponerer meg. Å gi en dags omsetning til årets TV-aksjon er virkelig verdig.

 

Jeg har vært hos Norsk Folkehjelps hundetreningssenter i Bosnia, og arbeidet som gjøres der er svært imponerende. Norsk Folkehjelp er verdensledende innen minerydding, og om det er noe som fortjener hver jævla krone det kan få, så er det minerydding. Miner er noe forbannet dritt, og jo flere av dem vi kan få opp av bakken og destruert, jo bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...