Gå til innhold

Steve Jobs ville hevne seg på Google


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han burde vel strengt tatt selv tenkt på sitt eget ettermæle. Dersom det stemmer, er det helt greit at det kommer ut. Og det er vel bare Apple fans man i så fall ødelegger minnet for. For de fleste andre er han nå bare «water under the bridge».

Endret av Orjanp
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Amrikanerene har en helt annet syn på det. De kaller smartphonen iCopy og lignene. Fikk høre en del da jeg kjøpte meg Galaxy Tab 10.1. Og jeg må si meg helt enig med påstandene. Det er jo en kopi (gidder ikke diskutere dette :p) men, det er fortsatt et godt produkt. litt synd er det at patentloven er slik et man kan gjøre så mye skade på produkter, kunne vært sånn at de bare hadde trengt og betale apple 5% av det de tjener på produktene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt domt å "ødelegge" minnet av Steve Jobs etter han er død.. Men Android er likt iOS, bare litt mer friere og dårligere laget.

 

Hvorfor skal man bare snakke pent om folk etter de har dødd?

Gå i begravelsen til en alkoholikker som slo både barn og kone og de også snakker om han som om han er en helt.

greit nok en begravelse er en minnestunn, og man vil jo minnes de beste egenskapene til folk.

 

men det du har gjort i livet følger deg i døden, minnet ditt lever videre

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tja, dette har vel ikke noe med «hvilke lengder han var villig til å gå for å beskytte produktene sine», mer med at han var en narsissist som mente at han selv hadde krav på flere rettigheter her i verden enn alle andre.

 

Android ble påbegynt i 2003 og ble kjøpt av Google i 2005, før Eric Schmidt ble styremedlem i Apple.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg bare legger denne her jeg : http://www.mobilitysite.com/2007/02/iphone-stolen-name-stolen-design/

 

Hadde selv LG før første iPhone kom ut. Det ble også lansert med konsept og bilder lenge før Apples iPhone.

 

Litt seint å si dette Steve, men: "Get off your high horse!"

 

Er du sikker?

 

I følge dette ser det ikke helt riktig ut:

Who was really first? Apple vs Samsung F700 Story Truly Debunked

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare legger denne her jeg : http://www.mobilitysite.com/2007/02/iphone-stolen-name-stolen-design/

 

Hadde selv LG før første iPhone kom ut. Det ble også lansert med konsept og bilder lenge før Apples iPhone.

 

Litt seint å si dette Steve, men: "Get off your high horse!"

 

Er du sikker?

 

I følge dette ser det ikke helt riktig ut:

Who was really first? Apple vs Samsung F700 Story Truly Debunked

 

Hans snakker om LG Prada. Ikke om Samsung sin telefon som du linker til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...