Gå til innhold

Slik blir startmenyen i Windows 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn om man kunne tatt fram denne som et halvtransparent lag over desktopen i stedet, minimert ikonbruk på desktopen og heller brukt den til noteswidgets osv. Det hadde vært interessant. Slik som dette fungerer i dag får jeg følelsen av at det er en SKAM utseendemessig.

 

Avanserte vindusoppsett, fine bakgrunnsbilder på skjermene dine og snedige widgets blir byttet ut med noe som ligner en filt-tavle (sånn som folk over 20 ble introdusert for i barnehagen/barneskolen en gang i verden).

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjermspisende og rotete er hva jeg vil si.

Start menyen skal være diskret hos meg og passe mitt arkivsystem, faktisk veldig mye dill dall der jeg kunne kastet ut og MS kaster nå inn MER dill dall...

 

Men du hater jo alt ALT hva MS gjør, så dine meninger om dem er jo alltid negative samme hva de gjør.

 

Nesten så, jeg gir dem lovord der det trengs, jeg takker dem for å ha gitt meg stabilitet med Win XP etter år med BSOD, det har jeg ikke lagt skjul på.

De har hatt noen gode prosjekter men alt for ofte går de på trynet...

Lenke til kommentar

Hvorfor henger folk seg opp i Microsofts FARGEVALG? Det er vel vanlig at noe av det første man gjør er å endre litt på temaer etc?

 

Jeg bruker "aldri" startmenyen (tipper i snitt ca 1-2 ganger pr uke) så det er ikke veldig viktig for meg hvordan den ser ut. Jeg pleier alltid å fjerne "siste dokumenter", "sist åpnede programmer" og alt av skrivere/hjelp/søk/kontrollpanel etc.

 

På jobb har jeg 5 ikoner (inkludert mapper) på skrivebordet som gir meg tilgang til alt jeg har behov for av programmer, innstillinger, dokumenter og annet. Hjemme har jeg ca 8-10 ikoner.

 

Jeg skjønner at folk jobber på ulike måter, men å måtte gå via startmenyen på alt man gjør virker unektelig veldig tungvint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...