Gå til innhold

– Assassin's Creed-fans vil bli imponert (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Assassin's Creed-fans vil bli imponert

 

– Er det noe du mener dere har fått til i Revelations som dere ikke har gjort i de tidligere spillene?

 

– Mest småting.

 

Taler vel for seg selv dette. laugh.gif

 

Nja, selv om jeg tross alt liker gameplayet i serien, så er det historien som er det interessante, og grunnen til at jeg gleder meg til Revelations.

Lenke til kommentar

Dette her ser bra ut må jeg inrømme. AC var helt elendig, 2`ern var knallbra og Brotherhood har jeg enda til gode å skaffe meg. Følte kanskje det var en melketittel med fokus på online, som jeg på ingen måte kan se for meg er noe bra i det hele tatt. Jeg har kanskje tatt feil her mtp. historiedelen da, og det ligger vel tilgjengelig ganske billig på Gamestop.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes Brotherhood var dårligere enn toern? Håper neste gir samme stemning som toern hadde, og uten en forhastet slutt.

 

Jeg er helt enig, toern hadde en mye bedre historie og feling en brotherhood, brotherhood virket nesten som om det var bare en tilleggshistorie og ikke noe ordentlig spill.

Men jeg må si meg uenig med mange av dere jeg elsket eneren og hadde dermed store forventninger til toeren som var at bedre spill, men brotherhood klarte ikke fange meg på samme måte.

Lenke til kommentar
Spillserien som tar utgangspunkt i fascinerende historiske steder, personer og fraksjoner har hatt tre kjappe utgivelser nå på like mange år

Tror dette skal være "tre utgivelser på fire år". AC1 kom i 2007, AC:B temmelig nøyaktig fire år senere i 2010.

hans gamle vener og fiender ble igjen i Italia

Høres smertefullt ut. :)

– Assassin's Creed-fans vil bli imponert

Fristende å påpeke at Assassin's Creed-fans allerede har vist seg å være over gjennomsnittlig enkle å imponere. Mer interessant ville være om også andre mennesker vil bli imponert. :D

Endret av oerhört
Lenke til kommentar
Spillserien som tar utgangspunkt i fascinerende historiske steder, personer og fraksjoner har hatt tre kjappe utgivelser nå på like mange år

Tror dette skal være "tre utgivelser på fire år". AC1 kom i 2007, AC:B temmelig nøyaktig fire år senere i 2010.

Nesten. Det skal være tre på tre år, inkludert denne nyeste utgivelsen.

 

 

hans gamle vener og fiender ble igjen i Italia

Høres smertefullt ut. :)

 

Ja, det gjør kanskje det. Tror jeg lar Ezio forlate sine venner i stedet. ;)

Lenke til kommentar

Dette her ser bra ut må jeg inrømme. AC var helt elendig, 2`ern var knallbra og Brotherhood har jeg enda til gode å skaffe meg. Følte kanskje det var en melketittel med fokus på online, som jeg på ingen måte kan se for meg er noe bra i det hele tatt. Jeg har kanskje tatt feil her mtp. historiedelen da, og det ligger vel tilgjengelig ganske billig på Gamestop.

 

Personlig syntes jeg Brotherhood var bedre enn 2'ern. 2'ern gjorde ikke at jeg følte noe ekstase for en oppfølger, men Brotherhood fikk meg til å forhåndsbestille Revelations fra Gamestop, og det er første gang jeg har gjort det.

Eneste som føltes litt manglende var Coperincus oppdragene, men de var bare for PS3, så er forståelig at de ikke la all verdens arbeid i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...