Gå til innhold

Samsungs toppmobiler selger godt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung kan ta seg en bille frem til de fatter at man skal ha fysiske knapper for hjem, meny, tilbake, søk (som man kan knytte to andre funksjoner til) og kamera. Pluss scrollehjul e.l. Menmen, folk er forksjellige

 

Skal jeg bytte Desire-en min i noe, tror jeg det skal være en identisk telefon med bedre innmat..

Lenke til kommentar

salget av android telefoner er jo feil og sammenligne med iPhone. med tanke på de latterlige prisene på asia telefonene

Ja, prisene på Asia har jo ikke noe her å gjøre, det tror jeg alle skjønner. ;) Anderiod og telefoner derimot, må det nå være lov å sammenlikne...

 

Forøvrig er iPhone også en Asia-telefon selv om den er tegnet et annet sted, den er atpåtil produsert på Foxconn i Kina - ikke akkurat verdens hyggeligste sted.

 

Og selvfølgelig er det relevant å sammenlikne solgte androidtelefoner med antallet solgte iTelefoner, akkurat som det er relevant å sammenlikne antallet solge Macbook med antallet solgte laptops med Windows, og antallet Macintosh totalt med antall solgte andre PC-er totalt. Det sånn man finner markedsandelen. Det tror jeg også alle skjønner. ;)

Lenke til kommentar

Samsung kan ta seg en bille frem til de fatter at man skal ha fysiske knapper for hjem, meny, tilbake, søk (som man kan knytte to andre funksjoner til) og kamera. Pluss scrollehjul e.l. Menmen, folk er forksjellige

 

Skal jeg bytte Desire-en min i noe, tror jeg det skal være en identisk telefon med bedre innmat..

Da tror jeg du kommer til å slite med å bytte den ut. Telefoner anno android ICS vil sannsynligvis ikke ha noen knapper på forsiden.

Lenke til kommentar

Samsung kan ta seg en bille frem til de fatter at man skal ha fysiske knapper for hjem, meny, tilbake, søk (som man kan knytte to andre funksjoner til) og kamera. Pluss scrollehjul e.l. Menmen, folk er forksjellige

 

Skal jeg bytte Desire-en min i noe, tror jeg det skal være en identisk telefon med bedre innmat..

 

Hadde Desire før jeg kjøpte meg Galaxy S2 jeg. Ble veldig uvant i starten siden den ikke hadde det optiske "hjulet". Men etter et par uker brydde jeg meg ikke om det. Og angrer ikke et sekund på kjøpet. ^^

Fantastisk telefon. Har ikke hatt noe som helst av problemer med den, noe som jeg hadde en del av med Desire telefonen. :p

Samsung :love:

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1318942832' post='18460434']Til sammenligning så solgte Apple over 4 millioner iPhone 4S på en helg...

 

Så kan du jo ta med i betraktningen antall spaltemeter Apple får for sin iphone og hvor mange spaltemeter Samsung får. En meget betydelig forskjell der...

Tror du undervurderer folk her... For store deler av kjøperne er det nok et helt bevisst valg. Samsung får mye plass de også.

Lenke til kommentar

Ja, prisene på Asia har jo ikke noe her å gjøre, det tror jeg alle skjønner. ;) Anderiod og telefoner derimot, må det nå være lov å sammenlikne...

 

Forøvrig er iPhone også en Asia-telefon selv om den er tegnet et annet sted, den er atpåtil produsert på Foxconn i Kina - ikke akkurat verdens hyggeligste sted.

 

Og selvfølgelig er det relevant å sammenlikne solgte androidtelefoner med antallet solgte iTelefoner, akkurat som det er relevant å sammenlikne antallet solge Macbook med antallet solgte laptops med Windows, og antallet Macintosh totalt med antall solgte andre PC-er totalt. Det sånn man finner markedsandelen. Det tror jeg også alle skjønner. ;)

du har rett i at alle salgs sammenligninger er relle. men jeg har lyst til og vite hvor mange av de dyreste andriodene blir solgt, i forhold til iPhone

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1318942832' post='18460434']

Disse tallene er altså salg siden juni 2010 da Galaxy S ble lansert?

 

Etter 55 dager hadde de solgt tre millioner eksemplarer, og i september hadde antallet økt til 10 millioner.

Til sammenligning så solgte Apple over 4 millioner iPhone 4S på en helg...

 

 

Nei tre millioner av Galaxy SII på 55 dager.

Lenke til kommentar

Bare så synd at det ikke er notification LED på Galaxyene. Hvem gidder å aktivere skjermen hver gang en skal sjekke om noe har skjedd?

Det er så basic at jeg ikke fatter at det er mulig å IKKE inkludere det. Burde være et absolutt minstemål å kunne velge mellom minst tre/fire ulike notifikasjonsfarger (helst "ubegrenset") for ubesvarte anrop, sms, mail, og alle mulige andre programmer.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...