Gå til innhold

Gjenoppliver ikonisk tegneserieskytespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som med mange andre her, så har jeg også hatt mye moro med XIII. Det var en veldig moro opplevelse, og står der oppe blant Return to Castle Wolfenstein som et av mine favorittskytespill. Bra multiplayer var det og. Et av de spillene som minner meg om hvor mye morsommere skytespill var før 2-våpen-begrensninger og regenererende helse kom på banen.

 

Flott at det kommer et nytt spill, selv om jeg har mine tvil om at det blir noe særlig. Enern sluttet med en "to be continued ...", men etter min mening så trengte det ikke noen oppfølger. Konspirasjonen ble jo sprengt, og du fant jo ut hvem nummer 1 var.

 

Tror nesten jeg må ta å reinstallere det. Spillet står i hylla og samler støv.

Lenke til kommentar

Fy faen, det gledes!

 

Tegneserien er vel ganske mye lengre enn historien som fortelles i spillet, så vidt jeg vet? Har ikke somla meg til å fått lest den (fordi Outland ikke har hatt den inne når jeg har spurt).

 

Men XIII er/var absolutt en av mine favorittspill, og jeg prøver å ta det fram titt og ofte (problemet er at jeg har det til PS2, og PS2'en min er bortlånt for tiden).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...