Gå til innhold

Lanserer ultratynn IPS-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig bryr det meg lite om en stasjonær skjerm er 1 eller 4 cm tynn. Det som bryr meg er bruksflaten, 16:9-formatet vs høyere format.

 

Kant-LED betyr ofte dårligere jevnhet på baklyset. Om det gjelder denne skjermen gjenstår å se, men inntil videre er jeg skeptisk.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Skal ikke klage på at større inntog av skikkelige LCD-paneler på markedet, men samtidig så skulle jeg ønsket det var større fokus på bedre PPI fremfor at skjermene bare skal bli tynnere og tynnere, samtidig er jeg helt enig at tynnere ramme strengt tatt er mer gunstig enn tynnere rompe på PC-skjermer, hvertfall for mange av oss.

 

Samtidig så kunne de jo godt ha kommet med noen 120Hz IPS-paneler mens de er i gang, utvalget av gode 120Hz paneler er jo ikke-eksisterende og variantene med TN-panel på 27" med 1920x1080 skjærer i sjelen når jeg ser at bredden på skjermen såpass at fargene til TN-panelene blir blasse i kantene selv når du sitter midt foran skjermen og 1920x1080 på 27" burde ikke vært lovlig i 2011...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merker jeg er uenig i de fleste her, men for meg holder 1920 x 1080 eller 1920 x 1200 ^^

 

Og jeg ønsker en skjerm som er så tynn som mulig.

 

Og ikke minst, den må ikke ha et billig TN-panel.

 

Finnes det andre enn AOC som leverer slike skjermer i størrelsen 23 - 27"? AOC er jo ikke akkurat så veldig vanlig her i Norge dessverre.

Lenke til kommentar

jeg ønsker bare en skjerm med god fargegjengivelse, høy oppløsning, minst 24" og TYNN RAMME rundt.

 

Min 46" Samsung TV har jo tynnere ramme enn alle PC-skjermer jeg har sett. Hvorfor prioriterer ingen å lage en stilfull PC-skjerm?

 

Kansje de ikke satser så hardt mot PC markedet, vet ikke. Men er veldig rart at SÅ FÅ satser på skjermer med tynn ramme rundt. Slike skjermer er jo nesten PERFEKTE for å kjøre dual/trippel skjerm oppsett... :shrug:

Endret av MadRos
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...