Gå til innhold

– Battlefield 3 selger PC-deler for milliarder (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner flere som har kjøpt alskens ny maskinvare til pc-en de siste måneden, kun for å være klare til BF3 kommer. Mest har det gått i nye grafikkort, men noen prosessorer og minne har det også blitt. Det var flere som tenkte at maskinene kom til å holde, helt frem til de testet betaen.

 

Selv har jeg bygd om hele maskina i høst, og det er ikke i påvente av Call of Duty, i alle fall. Call of Duty kan til nød spilles på konsoll, men etter det forrige spillet tviler jeg på at det blir noe kjøp av Call of Duty i år.

Lenke til kommentar

Uten tvil enig på det hardware poenget.

Selv har jeg rett og slett kjøpt en helt ny PC for å være klar for BF3. Har gått en 15k på hardware ^^

 

Tror BF3 kommer til å være et MYE bedre spill enn COD3, jesus de har brukt mange år på å utvikle det i forhold til COD serien som kommer ut hvert år. Tror BF3 vil bli game of the year, minst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Fordelen med å gi ut spill hvert år er tilpassning og at spillet og konseptet er mer utprøvd enn feks battlefield som garantert ikke blir uten bugs.

 

De aller fleste bugfixes har gått videre fra Cod 4, Cod WaW,Cod MW 2, Cod Black Ops og blir med i Call of Duty MW 3 på grunn av at motoren er helt den samme med små modifikasjoner.

 

Men Battlefield 3 kjører en helt ny motor og vil ha alle barndomsfeilene til Battlefield 2.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Har man et relativt billig og kjedelig headset, for eksempel Steelseries eller rimelige Creative, kan man klare seg tålelig greit med onboard-lydkort. Har man imidlertid noe litt mer skikkelig, må man nesten ha en dedikert lydkort for å få ting skikkelig.

 

Jeg merket enorm forskjell fra onboard, via Creative USB til Asus Xonar Essence ST og Creative SB Titanium HD, med mitt Qpad QH1339 (BeyerDynamix MMX330). Med onboard var det nesten like kjedelig som et hvilket som helst annet relativt ålreit headset, noe bedre med USB-kortet fra Creative, og helt konge med de to high-end-kortene. Så det har fortsatt helt klart noe for seg å kjøpe et litt skikkelig lydkort, og da gjerne et med skikkelig hodetelefonforsterker.

Lenke til kommentar

Sorry, men lyden ifra type Realtek komponenter som er lompa inn i et hovedkort, og et helt enkelt Soundblaster kort f.eks, er ganske annerledes. Soundblasterkort har f.eks dedikerte prosessorer til behandling av komprimerte digitale lydfiler, og gjenoppretter mye av det lydbildet som forsvinner i komprimering, samt at det har en del effekter som gjør lyden mye grommere, som f.eks Crystallizer.

 

De fleste vanlige brukere vil nok aldri merke noen forskjell, men for entusiaster, folk som hører musikk på PC'en og gamere, så mener jeg det er verdt å putte ~500kr i et dedikert lydkort.

Lenke til kommentar

Fordelen med å gi ut spill hvert år er tilpassning og at spillet og konseptet er mer utprøvd enn feks battlefield som garantert ikke blir uten bugs.

 

De aller fleste bugfixes har gått videre fra Cod 4, Cod WaW,Cod MW 2, Cod Black Ops og blir med i Call of Duty MW 3 på grunn av at motoren er helt den samme med små modifikasjoner.

 

Men Battlefield 3 kjører en helt ny motor og vil ha alle barndomsfeilene til Battlefield 2.

COD spillene har vel ikke akkurat vært kjent for å ha lite bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...