Gå til innhold

Lurte seg til topps i App Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid greit å lese litt før man kjøper ja, og ikke minst lese vurderinger fra andre som har kjøpt.

Ikke en eneste positiv kommentar i AppStore og 1 stjerne, da burde det ringe en bjelle til og med for de som ikke vet at det ikke er mulig å bytte lockscreen i iOS uten å jailbreake.

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

God gjenspeiling av IQ`en til Iphonebrukere :!:

Først og fremst et godt påskudd for de som ikke kan kommer seg gjennom dagen uten å kalle andre mennesker dumme...

 

Geir :)

 

Hva forventer du når så mange Iphonebrukere kjøper BILDER og tror de betaler for et program fordi de ikke GIDDER og lese innholdsfortegnelse og ansvarsfraskrivelsen rett under bildene??

 

Om du synes det høres smart ut, så er vel tittelen "pensjonert bestefar" temmelig passende, Tom/Geir :)

Endret av XanderZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forventer ikke annet enn at sånne som deg griper anledningen til litt billig hets. Dumme mennesker ser jeg rundt meg hele tiden. men jeg føler bare unntaksvis for å fortelle verden det. Jeg er ikke Einstein jeg heller, men klarer meg helt greit. Einstein snakket vel bare unntaksvis stygt om mennesker han ikke kjente han også.

 

Jeg tror på munnhellet "Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people." Ikke for å antyde at du tilhører sistnevnte gruppe. :innocent:

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Einstein snakket vel bare unntaksvis stygt om mennesker han ikke kjente han også.

 

 

I tillegg snakket vel Einstein om at alle var genier, men om du setter en fisk til å klatre et tre så vil fisken fort gå gjennom hele livet og tro han er dum.

 

Som jo er litt artig, siden det å bruke denne saken som (humoristisk?) påskudd til å anta noe om en gruppe menneskers IQ er litt som å se en fisk forsøke å klarte et tre.

 

Det er morsomt, men det er ikke den dårlige spøken jeg ler av :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forventer ikke annet enn at sånne som deg griper anledningen til litt billig hets. Dumme mennesker ser jeg rundt meg hele tiden. men jeg føler bare unntaksvis for å fortelle verden det. Jeg er ikke Einstein jeg heller, men klarer meg helt greit. Einstein snakket vel bare unntaksvis stygt om mennesker han ikke kjente han også.

 

Jeg tror på munnhellet "Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people." Ikke for å antyde at du tilhører sistnevnte gruppe. :innocent:

 

Geir :)

 

Du er så flink med ord du, Geir, at du kommer unna med personhets. :!:

 

Men ja, du har nok delvis rett. Jeg klarer ikke å la være å generalisere når slike saker dukker opp gang på gang. Det setter liksom prikken over i`en for min del når det kommer til mitt syn på (det fanatiske) Eplefolk.

 

Det bor vel et lite troll i meg, da :)

 

Og etter å ha lagt ut skjermbilde fra ProgramButikken ser du vel selv hvorfor jeg synes det er så morsomt at folk går fem på, nok en gang.

 

2009_toyota_iq_prod.jpg

IQ er en søt liten bil.

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...