Gå til innhold

Catwoman låses opp med engangskode (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda mer motivasjon til å laste ned ulovlig.

 

Synes du det er greit at det kun er spillforhandlerne som skal tjene penger på bruktspill? Utviklerne tjener jo 0 kr på bruktmarkedet.

 

Du må være forsiktig med å annonsere sånt, Snodig. Ellers kan det godt hende at spillutgiverene begynner å straffe piratene også, i stedet for å holde seg til de som kjøper spillet lovlig.

 

Engangskoder brukes for at utgiverne skal få sin del av kaka når det gjelder bruktspill, ikke for å bekjempe pirater.

Lenke til kommentar

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.

We pillage plunder, we rifle and loot.

Drink up me 'earties, yo ho.

We kidnap and ravage and don't give a hoot.

Drink up me 'earties, yo ho.

 

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.

We extort and pilfer, we filch and sack.

Drink up me 'earties, yo ho.

Maraud and embezzle and even highjack.

Drink up me 'earties, yo ho.

 

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.

We kindle and char and in flame and ignite.

Drink up me 'earties, yo ho.

We burn up the city, we're really a fright.

Drink up me 'earties, yo ho.

 

We're rascals and scoundrels, we're villians and knaves.

Drink up me 'earties, yo ho.

We're devils and black sheep, we're really bad eggs.

Drink up me 'earties, yo ho.

 

We're beggars and blighters and ne'er do-well cads,

Drink up me 'earties, yo ho.

Aye, but we're loved by our mommies and dads,

Drink up me 'earties, yo ho.

Yo ho, yo ho, a pirate's life for me.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda mer motivasjon til å laste ned ulovlig.

 

Synes du det er greit at det kun er spillforhandlerne som skal tjene penger på bruktspill? Utviklerne tjener jo 0 kr på bruktmarkedet.

 

Du må være forsiktig med å annonsere sånt, Snodig. Ellers kan det godt hende at spillutgiverene begynner å straffe piratene også, i stedet for å holde seg til de som kjøper spillet lovlig.

 

Engangskoder brukes for at utgiverne skal få sin del av kaka når det gjelder bruktspill, ikke for å bekjempe pirater.

 

De får sin del av kaka, de selger ett produkt, så kan kjøperen gjøre hva faen de vil med det. Videre er dette enkel økonomisk teori. Jeg synes ett spill er verd 200 kr, om jeg kan selge det for 200 kr, så er jeg villig til å betale 400kr for det, om jeg ikke kan selge det brukt, så vil jeg kun betale 200 kr. Så det er en tøvete antakelse at selgere ikke tjener noe på bruktsalg.

 

AtW

Lenke til kommentar

We'll fight you in the harbor.

We'll battle you on land.

But when you meet singing pirates...

They'll be more than you can stand.

 

No time for song! We've got to move!

The battle will be long, but our courage we will prove!

 

We're a pack a´ scurvy sea dogs.

Have we pity? Not a dram!

We all eat roasted garlic...

...then sing from the diaphragm!

Lenke til kommentar

We'll fight you in the harbor.

We'll battle you on land.

But when you meet singing pirates...

They'll be more than you can stand.

 

No time for song! We've got to move!

The battle will be long, but our courage we will prove!

 

We're a pack a´ scurvy sea dogs.

Have we pity? Not a dram!

We all eat roasted garlic...

...then sing from the diaphragm!

 

 

You say you're nasty pirates, scheming thieving bad bushwhackers. From what I've seen I tell you you're not pirates you're just slackers!

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Enda mer motivasjon til å laste ned ulovlig.

 

Synes du det er greit at det kun er spillforhandlerne som skal tjene penger på bruktspill? Utviklerne tjener jo 0 kr på bruktmarkedet.

 

Du må være forsiktig med å annonsere sånt, Snodig. Ellers kan det godt hende at spillutgiverene begynner å straffe piratene også, i stedet for å holde seg til de som kjøper spillet lovlig.

 

Engangskoder brukes for at utgiverne skal få sin del av kaka når det gjelder bruktspill, ikke for å bekjempe pirater.

 

De får sin del av kaka, de selger ett produkt, så kan kjøperen gjøre hva faen de vil med det. Videre er dette enkel økonomisk teori. Jeg synes ett spill er verd 200 kr, om jeg kan selge det for 200 kr, så er jeg villig til å betale 400kr for det, om jeg ikke kan selge det brukt, så vil jeg kun betale 200 kr. Så det er en tøvete antakelse at selgere ikke tjener noe på bruktsalg.

 

AtW

 

Du har vel et poeng der. Får håpe prisen på nye spill går ned da! :p

Endret av basStian
Lenke til kommentar

Synes du det er greit at det kun er spillforhandlerne som skal tjene penger på bruktspill? Utviklerne tjener jo 0 kr på bruktmarkedet.

 

Produsenten har solgt fra seg spillet en gang. Mener du det er riktig at de skal kunne selge samme spill flere ganger? Hvem som tjener penger på å videreselge bruktespill er jo opp til personen som kjøpte det i utgangspunktet. Han kan velge å selge det videre privat, eller han kan selge det til en forhandler som dermed vil selge det videre igjen. Produktet går fra eier til eier, og ingen får betalt flere ganger.

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar

Et ord ødelegger den argumentasjonen: bilbransjen.

 

Å selge en bruktbil og å selge et spill blir faktisk to veldig forskjellige ting. En bil har bare en viss levetid. Etter at den har kjørt x antall må man begynne å bytte deler, eller kjøpe en ny bil. Med vanlig bruk kan et spill være tilnærmet evig, og ett enkelt spill kan i teorien bli kjøpt og solgt over hundre ganger.

Lenke til kommentar

Et ord ødelegger den argumentasjonen: bilbransjen.

 

Å selge en bruktbil og å selge et spill blir faktisk to veldig forskjellige ting. En bil har bare en viss levetid. Etter at den har kjørt x antall må man begynne å bytte deler, eller kjøpe en ny bil. [1]Med vanlig bruk kan et spill være tilnærmet evig, og [2] ett enkelt spill kan i teorien bli kjøpt og solgt over hundre ganger.

1. Eller til det ikke blir støttet av dagens operativsystem, og man må begynne med emulator og dritt for å spille det, da er det i mine øyne ubrukelig.

2. I motsetning til en bil? En bil kan i teorien bli solgt tusenvis av ganger.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Og snart så må du betale for ett ekstra bein på stolen du kjøpte på finn.

Du tar vel ikke med deg stol selv på kino?

 

Betale for 1/2 blu-ray filmen du kjøpte brukt.

Halve filmen var ræva uansett, så jeg gadd aldri se siste halvdel.

 

Du får heller ikke med dekkene på bruktbilen.

Så la vær og sving til venstre når det blir vinter?

 

Hater spillbransjen mer og mer nå kjenner jeg.

Ja, slemme folk som tar betalt for det de har jobbet dag og natt med i flere år. Fy skamme seg, skulle de.

 

 

Ser ikke helt problemet? :p

Lenke til kommentar

Et ord ødelegger den argumentasjonen: bilbransjen.

 

Å selge en bruktbil og å selge et spill blir faktisk to veldig forskjellige ting. En bil har bare en viss levetid. Etter at den har kjørt x antall må man begynne å bytte deler, eller kjøpe en ny bil. Med vanlig bruk kan et spill være tilnærmet evig, og ett enkelt spill kan i teorien bli kjøpt og solgt over hundre ganger.

 

Hva med å forholde seg tilrealiteten? Realiteten er at snittspillet blir brukt i kortere tid, og selges færre ganger enn en bil.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...